Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Кафеджии купуват ЦСКА

Остарялото и доста нецивилизовано „Вън боклуците от ЦСКА”, крещяно по улици, залепяно по фасади и контейнери за боклук, ще трябва да се замени с форумни послания тип „Браусинг сесията ви в нашия клуб изтече, дигитални неможачи”
Остарялото и доста нецивилизовано „Вън боклуците от ЦСКА”, крещяно по улици, залепяно по фасади и контейнери за боклук, ще трябва да се замени с форумни послания тип „Браусинг сесията ви в нашия клуб изтече, дигитални неможачи”

Месеци наред половин България роптае за съдбата на ЦСКА срещу боклукчии, но клубът вече диша по-спокойно, защото попада в ръцете на кафеджии! Авторите на Интернет проекта с име на ароматна кофеинова напитка са пред финализиране на преговорите с „Титан" за акциите в клуба.

Остават дребни детайли, като например джиросване на самите акции, които адвокатите на фирмата - настоящ собственик, не могат точно да определят къде са. Разбира се, купувачът е готов да чака, особено след като извади (по-точно акумулира) 15 милиона лева във виртуални интернет активи, банери, рекламни  и уеб проекти.

Предложението дълго бе умувано от господата Борисов и Иванов, които искаха парите в банкноти по 50 лева. Кратка справка до БНБ обаче ги увери, че обемът на плащането чисто физически би бил непоносим дори за вилата на Борисов в Княжево.

След безкрайна размяна на факсове с Триполи, където прекарват повечето си време двамата босове, сделката вече придобива вид. Всъщност в началото факсовете на кафеджиите не получаваха отговор, тъй като единствената факс машина в офисите в Триполи не работеше, но господин Борисов не знаеше за нейната неизправност.

Какво впечатли „Титан", за да се стигне до продажба?

Кафеджиите имат ясен проект за бъдещето на ЦСКА. Най-важна функция в него ще има пресслужбата, подхранвана ежедневно с идеи и безспирна пропаганда в Интернет пространството. Играчите на отбора ще се появяват  на билбордове из градове, села и махали. Ще участват в предавания тип „Дъ риъл БГ топ" и ще се снимат в клипове със социален ефект.

В началото имахме проблем да обясним значението на последното на футболистите, но след кратка 45-минутна презентация с помощта на Power Point, те като че ли разбраха смисъла. Основната стратегия ще е да се полира имиджа на клуба, който в последните години намирисва на мухъл. Сега ЦСКА ще е виртуален клуб номер едно и дори най-накрая ще има нормален Интернет сайт.

Рубриката Home Cusine ще се грижи за най-базовите нужди на играчи и служители. Ежедневните рецепти на корифея в домашните манджи този път ще са изчистени, съобразени със световните стандарти и консултирани със спортни диетолози. Така Тасио няма да изглежда като чичката от Русия, с който се би Кубрат Пулев, а като нормален футболист.

С помощта на Music Café се гарантира солидна и разнообразна програма за седмицата на играчите, която няма да ги остави да щъкат безцелно по дискотеки и барове. В понеделник - пиано бар, вторник - джаз фест и т.н. Когато нощният им живот се окаже организиран, футболистите ще претърпят метаморфоза и ще са неузнаваемо зрели на терена и в подготвително-тренировъчния процес (цитат от Димитър Пенев).

Проектът на бъдещите собственици предвижда реклама на екипите на отбора да е култовата за родното Интернет пространство фраза-слоган  Да го web@. С риск да издадем тайни от кухнята, футболистите дълго умуваха какво точно е посланието на новите им екипи и мнозина от тях имат да плащат загубени басове по темата.

Няма да има проблем със забавянията на заплати и премии, защото при евентуална временна финансова нестабилност, новите босове са осигурили огромни количества компютърни игри, лаптопи и слушалки за тях, с които да успокоява настроенията при забавяния на плащания.

Кафеджиите намериха с лекота решение и на проблема с ТВ правата, защото мачовете на отбора ще се предават ексклузивно от тях с митичните (и оптични) кабели, за които говори Венци Стефанов. Още не е решено под коя рубрика ще минават излъчванията, като фаворити са OFF-сайт и Да го уеб@.

При всички положения феновете трябва да са спокойни. Както досега селекцията на отбора се правеше на екранче 20 на 20 сантиметра (думи на Стойчо Младенов), сега целият клуб ще се ръководи вещо на 24-инчови LCD монитори в офиса на кафеджиите.

И ще се ръководи по-добре. Което всъщност не е много за хвалба, защото трудно може да се постигне обратното.

 

Най-четените