Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Нов спорт в Лондон - нахлуване на терена с рекламна цел

Роберто Солдадо от Тотнъм спира единия от нахлулите, като го дърпа за фланелката.
Пак Солдадо, но този път с прийом на защитник, препъвайки друг от спонсорираните нашественици.
Още в началото имаше напрежение заради албанско знаме на трибуните, което провокира феновете на Партизан.

Тотнъм победи Партизан с 1:0 в Лига Европа, но мачът бе помрачен от три спирания на играта в края на първото полувреме.

Трима отделни нашественици влязоха на терена, облечени в еднакви фланелки с името на компания, производител на слушалки и аксесоари за ipad. Тя е един от спонсорите на Тотнъм, което може да докара сериозни глоби на клуба от УЕФА.

Тримата тичаха из терена, докато не бяха залавяни от стюардите, а съдията Йевхен Ярановски от Украйна спря мача при третото влизане. Играта бе подновена чак след десетина минути.

Тримата очевидно са спонсорирани от компанията, което е нов вид рекламиране. През миналото десетилетие на няколко пъти прочутият стрийкър Марк Робъртс влизаше гол на големи спортни състезания с изписани реклами по тялото - очевидно компанията за слушалки се е вдъхновила от неговия пример.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените