Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Конър вече е повече бизнесмен, отколкото спортист, а уискито, модата и медиите го направиха №1 в света

Конър разчита да печели най-вече от собствените си марки, а не толкова от спонсорски договори и от изяви в октагона Снимка: Getty Images
Конър разчита да печели най-вече от собствените си марки, а не толкова от спонсорски договори и от изяви в октагона

Конър вече е повече бизнесмен, отколкото спортист, а уискито, модата и медиите го направиха №1 в света Снимка: Getty Images

Конър вече е повече бизнесмен, отколкото спортист, а уискито, модата и медиите го направиха №1 в света