Черният петък в САЩ винаги е специален ден. Има хъс, има борба, има конкуренция. Смята се, че това е официалният старт на коледното пазаруване, а сериозните намаления по традиция привличат орди от клиенти.
Те буквално окупираха входовете на големите магазините още преди да отворят, а след това на места се стигна до батални сцени за последния телевизор или детски конструктор на половин цена. Интерес имаше навсякъде, тъй като в САЩ за Черния петък е почти задължително да предложиш отстъпка, независимо какво продаваш
Тази година най-търсените стоки бяха електроника, филми и детски играчки. Медиите отбелязват и нарасналия брой на поръчките по интернет. Резултатът е категоричен - американците до момента са похарчили 1 милиарда долара, което е 22 на сто повече спрямо миналата година.
Вижте в галерията подбрани кадри от голямото пазаруване отвъд Океана.