Какво е футболът, ако не държи на традициите си? Нищо, нали? Затова и Еър Юнайтед продължават своята.
За поредна година и третодивизионният шотландски отбор продължи своята по представяне на екипа за следващия сезон, изрисуван като боди пейнт.
Този път в рекламната кампания жената, която по принцип представя екипа, е подпомогната и от мъж, който също е в боди пейнт.
В сделката около екипировката за сезон 2018/19 има и доза новаторство. Новият спонсор на Еър Юнайтед е компанията Bitcoin Cash (BCH), а тимът стана първият в Шотландия, който ще получи парите от спонсорския договор в биткоини.
„Много сме щастливи не само че ще сме първите, които получават спонсорството си чрез BCH, но и заради възможността да промотираме криптовалутата пред по-голяма аудитория“, заяви мениджърът на рекламния отдел на Юнайтед Греъм Милър.
Вижте повече в галерията.