Манчестър Юнайтед представи екипите си за сезон 2015/16. Това е първата година от 10-годишното партньорство с Adidas на стойност 10,1 млрд. долара.
Въпреки че новият екип е доста приличен, породи много негативни отзиви. И то – от неочакван източник.
Фенките на Манчестър Юнайтед се възпротивиха на дълбокото деколте на фланелките. Много от тях дори нарекоха Adidas сексисти, като това се превърна и в хаштаг в социалните мрежи.
Недоволството на нежната част от привържениците на Юнайтед идва от дълбокото деколте.
V-образната яка, която присъства и в мъжкия екип, е свалена доста по-надолу при дамските екипи.
Явно, в Adidas са взели на сериозно „препоръката“ Сеп Блатер за това как женският футбол може да стане по-привлекателен: „Ще направим гащетата по-къси“, беше отговорът на доскорошния шеф на ФИФА.
Seriously @adidas?! why is the V neck so low compared with mens one? Some of us don't like to show cleavage. @ManUtd pic.twitter.com/km4nOPs0nK
— Helin (@MUnitedGirl) August 1, 2015
For those asking, @nikefootball ladies kit;perfect fit, exactly same design as mens &modest.Take note @adidasfootball pic.twitter.com/g4LiaPML7B
— Helin (@MUnitedGirl) August 1, 2015
В галерията може да се убедите, че протестите от страна на фенките на Юнайтед не са просто дамски каприз.