Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Rockstar и Remedy се събират отново за римейк на Max Payne

Май е време отново да си припомним оригинала Снимка: Remedy / Rockstar
Май е време отново да си припомним оригинала

Ето и една наистина добра новина, която ще зарадва всеки един фен на абсолютната класика Max Payne.

Гигантът Rockstar Games обяви изненадващо ново сътрудничество с финландското студио Remedy Entertainment за два римейка на играта Max Payne и нейното продължение.

"Бяхме развълнувани, когато нашите дългогодишни приятели в Remedy се обърнаха към нас за създаването на римейкове на оригиналните Max Payne", каза основателят на Rockstar Games Сам Хаузър в официално изявление. "Ние сме огромни фенове на работата, която екипът на Remedy върши през годините, и нямаме търпение да започнем да действаме по новите версии."

Това означава, че се възобновява старото партньорство между двете компании, които по същия начин създадоха и двете оригинални игри съответно през 2001 и 2003 г. Те се оказаха огромен успех сред фенове и критици, като разказаха мрачни истории за падението на един отчаян бивш полицай, загубил семейството си.

Самата игра се оказа и изключително иновативна за времето си по отношение на геймплея, като за първи път въведе елемента на bullet time (забавяне на времето) по време на екшън моментите - директно инспирирано от филма "Матрицата".

След успеха на двете заглавия Remedy и Rockstar разделиха пътищата си, а американците сами създадоха и разпространиха също толкова добрата Max Payne 3 от 2012 г., където бе поет оправданият риск нещата да се обърнат на 180 градуса.

Снимка: Twitter, @remniscingLemon

Вместо в един тъмен и студен Ню Йорк, действието в третата игра се развиваше в слънчевия и горещ Сао Пауло, Бразилия и представи един достоен завършек на най-дълбоката история от богатото портфолио на Rockstar.

През тези години разбира се в Remedy също не стояха със скръстени ръце, създавайки хита Alan Wake и ремастър версията му от миналата година.

Сега е време старото сътрудничество отново да се възроди.

"Max Payne винаги е заемал специално място в сърцата на всички в Remedy и знаем, че милионите фенове по целия свят чувстват същото", каза от своя страна Теро Витала, изпълнителен директор на финландското студио.

Той добави още, че играта ще "върне по един съвсем нов начин познатата история, екшън и атмосфера на оригиналния Max Payne."

За момента целият проект е все още в концептуална фаза, така че няма как да очакваме да излезе в скоро време. Това, което се знае със сигурност, е, че ще бъде обезпечен с достатъчно сериозен бюджет и игрите ще бъдат достъпни за PC, PlayStation 5, и Xbox Series X/S.

В добавка към това те ще разчитат на новия гейминг енджин Northlight на Remedy, който вече направи своя дебют в екшъна Control от 2019 г. и ще бъде използван за бъдещия Alan Wake 2.

Така че единственото, което остава за нас феновете за момента, е да чакаме скоро още новини за нашия любим и вечно тъжен Макс. 

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените