Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Kaufland България обогатява празничните си предложения с над 1300 продукта за всички свои клиенти

Клиентите на търговската верига започват подготовката за празниците от по-рано, пазаруват повече и по-широк кръг продукти, а коледната им трапеза става все по-разнообразна.
Клиентите на търговската верига започват подготовката за празниците от по-рано, пазаруват повече и по-широк кръг продукти, а коледната им трапеза става все по-разнообразна.

За да подсигури все по-голямата и разнообразна потребителска кошница през периода на коледно-новогодишните празници, Kaufland България обогатява стандартния си асортимент от над 22 000 артикула с допълнителни над 1300 предложения само за празниците, съобразени изцяло с разнообразието от вкусови предпочитания на клиентите.

Според Kaufland България потребителите започват подготовката за празниците от все по-рано, пазаруват повече, в по-големи количества и по-качествени и премиум стоки, като са все по-склонни да експериментират с различни от обичайните и традиционни вкусове.

Интересът към българските стоки се запазва, като веригата отчита най-високия дял на продадени артикули, произведени в България, при свежите храни – млечни, колбаси, риба, замразени храни, тестени изделия – близо 64% за периода януари-ноември 2018 г. Следват ги плодовете и зеленчуците с дял от близо 46% за същия период.

Само за декември 2017 г. Kaufland регистрира над 6,3 милиона касови бележки от покупки. Традиционно най-горещите дни за пазар остават 23 и 30 декември, като с всяка изминала година коледно-новогодишното пазаруване започва все по-рано.

Търговската верига отчита ръст в средната стойност на покупката преди всичко заради пазара в по-големи количества. Пример за това са продажбите, реализирани само за една седмица, тази преди Коледа, на портокали в кофа, които възлизат на 1,3 млн. кг.

По празниците потребителите да избират по-висок клас продукти – както хранителни, така и нехранителни. Предпочитат се известни марки продукти за трапезата и за подаръци за близките. Собствената марка детски играчки Kidland, която Kaufland представи през ноември 2018 г. например, е основната причина до момента да са продадени три пъти повече играчки в сравнение със същия период миналата година.

Богатият асортимент, специалният коледен кът и комплексните решения, тип "one stop shop", които Kaufland предлага, традиционно привличат и нови клиенти по празниците, които искат да експериментират с нови и непознати вкусове и търсят по-широк кръг от стоки, извън обичайните, за празниците.

Свежата витрина на веригата пък ще предлага готови всички традиционни ястия за трапезата на Бъдни вечер. И докато тя продължава да е строго традиционна, то тази на Коледа става все по-разнообразна. Клиентите все повече избират необичайни и гурме решения, в това число и чуждестранни.

Хамонът от луксозната марка на Kaufland Exquisit, който веригата предлага ексклузивно по празниците например, бележи троен ръст в продажбите през 2018 г. в сравнение с 2017-а. В последните години нараства значително и продажбата на пуйки. В Kaufland продажбите им в количество към момента са с 22% повече, отколкото през цялата 2017 г.

С оглед именно на тази тенденция Kaufland допълва стандартните си предложения и с още над 100 продукта висок клас за ценители, селектирани от три континента – Европа, Северна и Южна Америка и обобщени в луксозната брошура на веригата, валидна до края на 2018 г. Изкушенията включват висококачествени месни специалитети като уругвайски говежди ростбиф, испански и италиански колбаси, сурово сушена шварцвалска шунка, френски терини – от заек, глиган и патешко месо, пастети и деликатеси от гъши дроб. Изборът сред рибите е обогатен с канадски омар и мариновани белени скариди, червен хайвер и филе от аншоа.

Най-четените