Янко Манолов, собственик на "Бул Ейпъл" ООД, отглежда сладки български ябълки от близо 7 години. Той и екипът му се грижат за общо 5 ябълкови градини върху близо 1000 декара земя в землището на Първомай.
Качеството на продукцията си "Бул Ейпъл" гарантират на първо място чрез затворения цикъл на производство - от отглеждането на плодовете, през тяхното внимателно пакетиране и продажбата им.
За качественото отглеждане на ябълките насажденията са окомплектовани с мрежи против градушка и е осигурено капково напояване.
"Дългогодишното партньорство и високите изисквания на Kaufland ни позволяват да поддържаме качеството на продукцията си винаги на ниво. Правим задължителни проби на биохимичния състав на водата за поливане още в етапа на отглеждане, както и за наличие на пестициди в плодовете в началото на беритбата", разказва Янко Манолов.
Производителят e един от 11-те фермери, които се сертифицират по международния стандарт Global G.A.P. с помощта на Kaufland България.
"Благодарение на този сертификат успяхме да подобрим организацията на работата и производствените ни практики, както и да оптимизираме разходите ни. Всичко това дава директно отражение върху по-високото качество на продукцията ни", споделя Янко.
Качеството е политика, която Kaufland България налага от самото начало на компанията у нас и е нещо, с което не прави компромис.
Освен високите изисквания за качество, които има към производителите, с които си партнира, търговската верига разработва и прилага многостепенен външен и вътрешен качествен контрол по цялата верига на доставка и във всяка продуктова категория, която предлага на крайния клиент. Осъществява го благодарение на доказания опит на своите експерти, като държи продукцията да бъде регулярно проверявана и от независими местни и международни лаборатории.
При плодовете и зеленчуците Kaufland прилага контрол на качеството от полето до рафта.
Това включва подбора заедно с производителя на най-добрите сортове и семена, регулярните наблюдения на условията на отглеждане и съхранение, всекидневните проверки при прием на продукцията в централния склад и в хипермаркета на компанията, правилното съхранение и транспортиране, съобразено с температурните специфики на всеки артикул, както и регулярното поддържане на свежестта след излагане на рафта в магазина.