Kaufland България направи второ голямо дарение на храна за общинските приюти в София, осигурявайки още един тон кучешка храна от своята собствена марка K-Carinura.
В рамките на поредната социална инициатива в района на Столична община ритейлърът ще предоставя по един тон храна всеки месец. Асортиментът на K-Carinura включва над 37 вида храни за кучета и котки с високо съдържание на месо, разработени по стандартите на Европейската федерация за производители на храни за домашни любимци (FEADIAF).
Продуктите са без оцветители, ароматизатори, соя и добавена захар. K-Carinura вече е достъпна във всички хипермаркети на Kaufland в страната.
![](https://static.webcafe.bg/uploads/images/78/7078/287078/768x.jpg?_=1739276031)
"Грижата за животните в приютите е дългосрочен ангажимент, който поемаме с отговорност и грижа. С ежемесечните дарения продължаваме нашата мисия да помагаме на четириногите обитатели и да подкрепим усилията на общинските приюти", каза Кремена Георгиева, мениджър корпоративни комуникации и социална отговорност в Kaufland България.
Продуктите за кучета се разпознават по синята опаковка, а тези за котки - по лилавата. Менюто за K-Carinura е разработено от ветеринарни лекари за осигуряване на оптималното количество хранителни вещества във всяка възраст.
![](https://static.webcafe.bg/uploads/images/80/7080/287080/768x.jpg?_=1739276040)
Храните са налични в разнообразни вкусове и разфасовки, като стопаните могат да изберат подходящ вариант според възрастовата група на своя любимец - Junior, Adult или Senior.
K-Carinura е част от разнообразното портфолио от собствени марки на Kaufland, които осигуряват иновативни, устойчиви и достъпни решения за всекидневието в различни продуктови категории. В него се включват и марки като Брей! с автентични български продукти, K-Bio за биохрани, K-take it veggie за веган и вегетариански предложения, bevola за дрогерийни стоки, Kuniboo за бебешки и детски текстил и много други.