Честно казано, винаги говорим за Бърни, поне от 30 години насам. Той постоянно създава новини. Но през 2014 Бърнард се сблъска с германската правосъдна система – това можеше да го прати в затвора и да го лиши от контрола му върху Формула 1.
Все пак, той плати 100 милиона долара за спирането на делото и сега отново е начело на световния шампионат. До следващото дело или пък до момента, в който босовете на CVC ще решат, че той повече не им е необходим. Тогава битката за стане зрелищна.
Тежкото падане на Михаел на ски в края на 2013 даде началото на невероятната сага за борбата му за живот, белязала цялата 2014 година. Досега Шуми е загубил много малко важни битки, всички се надяваме, че ще спечели тази, при това убедително.
Таварес може би ще се справи с една от най-трудните задачи в световното автомобилостроене – да превърне губещия гигант PSA (Peugeot-Citroen) в печеливша компания, която предлага качествени автомобили.
Таварес обяви в края на 2014, че иска „колите на PSA да запазят френския си привкус”, но в същото време разчита на новия акционер в компанията – Dongfeng за глобалния растеж на Peugeot и Citroen.
Маркионе си осигури пълен контрол над Ferrari след като се отърва от Лука ди Монтедземоло, който управлява Черните кончета в продължение на 23 години и даде началото на най-големите чистка и реорганизация в историята на компанията. Освен това, Маркионе вече успя да съживи Chrysler, да направи FIAT печеливша компания и възкреси Alfa Romeo. Но едва ли някога ще спечели сърцата на феновете на Lancia...
Френският пилот на Marussia извади ужасяващ късмет през 2014 – след тежката му катастрофа в Япония Жул все още е в критично състояние, но поне е стабилизиран и лекарите позволиха да бъде преместен във Франция. Ударът на Жул в трактора, който измъкваше болида на Сутил от зоната за сигурност даде началото на нова дискусия за нивото на сигурност във Формула 1 и за следващия сезон се очаква драстично затягане на дисциплината точно в тази насока. Дано тези промени не дойдат с цената на живота на Бианки.
Преди години Лука постави летвата за постиженията на Ferrari във Формула 1 толкова високо, че сега повторението им изглежда невъзможно. Дългата криза в Маранело накрая взе и главата на Ди Монтедземоло въпреки отличните резултати на Черните кончета на световния пазар. Но Маркионе търсеше повод да разкара Лука и го намери в неуспехите на Ferrari във Формула 1.