Проектът стартира впечатляващо, след това се превърна в хибриден автомобил с 4-цилиндров двигател. В Jaguar сглобиха няколко прототипа, но след това решиха, че няма да намерят достатъчно клиенти за колата с цена 1 милион долара и се отказаха.
Тук няма доказателства за желание за серийно производство, но прототипът беше вълнуващ автомобил със 7-литров V12 двигател, разположен зад водача и пасажера.
Суперавтомобил от Chrysler със средноразположен V12 двигател с мощност 850 конски сили. Как ви звучи? Точно така, твърде добре, за да е истина. Все пак проектът стигна до прототип, изпитван на писта, но проектът не успя да събере достатъчно подкрепа сред големите клечки в компанията.
Това трябваше да е следващото поколение на легендарния NSX, като появата на концепта беше едно от събитията в края на миналото десетилетие. След това обаче удари рецесията и в Honda установиха, че търсенето на суперавтомобили се е изпарило. Проектът за сериен вариант на HSV-010 беше скоростно закрит, но пък автомобилът оцеля под формата на прототипи, участващи в японския пистов шампионат Super GT.
Това трябваше да е първият хибрид на Lambo, алтернатива на SUV модела Urus, който в крайна сметка беше предпочетен. Шефът на компанията Щефан Винкелман на няколко пъти вече обясни, че хибридите не го вълнуват. Изобщо.
Преди появата на Gallardo, в Lamborghini обмисляха възможността да създадат по-скромен на размери модел, оборудван с двигател V10. Това беше Cala, който обаче беше закрит, въпреки че прототипът стигна до медийни тестове.
В началото на десетилетието Lotus показа няколко концепта, сред които и новият Esprit, който две години по-късно трябваше да е на пазара. Всички други проекти бяха анулирани и накрая остана само Esprit, който, заради финансовите трудности на компанията, първо беше забавен, а след това и забравен.
Серия от експериментални и вълнуващи автомобили на Mercedes от 70-те години, които така и не стигнаха до серийно производство.
Проектът беше за серийна версия и състезателен автомобил в клас GT1. Speed 12 получи 7,7-литров V12 мотор, но малко по-късно беше закрит, тъй като правилата в GT1 бяха променени, а прототипите се оказаха твърде трудни за ежедневно шофиране.
W12 приличаше на почти готов за серийно производство, записа рекордни резултати по време на тестовете на пистата „Нардо”, а дори се говореше, че са налице и сериозни кандидат-клиенти. Но шефовете на VW така и не одобриха серийния проект. Все пак, W12, заедно с още няколко концепта на Bentley и Audi послужи за вдъхновение при създаването на Bugatti Veyron.