Infiniti атакува директно премиум брандове като BWM и Audi
Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Всички модели на марката имат своя линия, която не се опитва да копира модата при големите.
Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Infiniti знаят, че ги бива в дизайна и смело налагат собствена линия - агресивна, спортна и едновременно с това мека, с едни характерни овали, които напомнят извивките на човешкото тяло
Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Японците не са пестили от кожа и алуминий, а екстрите, които в един Cayenne могат да ви излязат още около 14 хил евра, тук идват фабрично в автомобила.
Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Превключването на окачването в спортен режим става с копче, което е разположено под скоростния лост.
Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Вътре визията на таблото е по-скоро консервативна, използвани са висок клас материали, а усещането за класика идва и от централно разположения часовник с аналогова визия.
Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Визията на таблото е по-скоро консервативна, използвани са висок клас материали, а усещането за класика идва и от централно разположения часовник с аналогова визия.
Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Превключването на окачването в спортен режим става с копче, което е разположено под скоростния лост.
Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Седалките са едно от най-добре направените неща в колата, включително и задните.
Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Конските сили са 238 при 3750 об/мин. Ускорението от 0 до 100 е между 8 и 9 сек.
Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
На фона на цялостни тренд кросовърите да са между 150 и 190 конски сили, със своите 238 коня и 6 цилиндров двигател Infiniti влиза на един пазар наред с премиум брандовете BWM и Audi.