Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Китайските копия не умират

Dongfeng даде на света китайското копие на Hummer H1
Dongfeng даде на света китайското копие на Hummer H1

BAIC BJ80
Тук китайците са получили вдъхновение от много места. Каросерията е от G-класата, оформлението на фаровете и мигачите идва от Defender, а решетката е от Jeep. Ако не си падате по офроуда BJ80 се предлага и по-ниско окачване, нископрофилни гуми и аеродинамичен пакет.
BAIC BJ80
Тук китайците са получили вдъхновение от много места. Каросерията е от G-класата, оформлението на фаровете и мигачите идва от Defender, а решетката е от Jeep. Ако не си падате по офроуда BJ80 се предлага и по-ниско окачване, нископрофилни гуми и аеродинамичен пакет.

Dongfeng HUV
Този концепт поразително прилича на Toyota FJ Cruiser, но дизайнът е претърпял еволюция – кръглите фарове вече са заменени от такива, заети от Evoque. Доколкото е известно, в Dongfeng не са ползвали техника от FJ, за да създадат своя автомобил.
Dongfeng HUV
Този концепт поразително прилича на Toyota FJ Cruiser, но дизайнът е претърпял еволюция – кръглите фарове вече са заменени от такива, заети от Evoque. Доколкото е известно, в Dongfeng не са ползвали техника от FJ, за да създадат своя автомобил.

Dongfeng New Warrior
Dongfeng Motors влезе в историята със своя клонинг на Hummer H1, но сега нещата стават по-сериозни. New Warrior е еволюция на клонинга EQ2050 – платформата е същата, както и дизеловият мотор. Но дизайнът вече е доста по-различен. Не се знае дали возилото ще има цивилен вариант.
Dongfeng New Warrior
Dongfeng Motors влезе в историята със своя клонинг на Hummer H1, но сега нещата стават по-сериозни. New Warrior е еволюция на клонинга EQ2050 – платформата е същата, както и дизеловият мотор. Но дизайнът вече е доста по-различен. Не се знае дали возилото ще има цивилен вариант.

Hong Qi L5
Тук има доста заемки от американски и руски автомобили, но те са вече дълбоко скрити. L5 e по-голям и по-тежък от S-класата на Mercedes с дълга база. Дизайнът на L5 отдава почит на лимузината CA770, произвеждана между 1963 и 1980. Автомобил за висши държавници и богати бизнесмени, които са в добри отношения с партията, с цена от над 770 000 долара, това е най-скъпият китайски седан.
Hong Qi L5
Тук има доста заемки от американски и руски автомобили, но те са вече дълбоко скрити. L5 e по-голям и по-тежък от S-класата на Mercedes с дълга база. Дизайнът на L5 отдава почит на лимузината CA770, произвеждана между 1963 и 1980. Автомобил за висши държавници и богати бизнесмени, които са в добри отношения с партията, с цена от над 770 000 долара, това е най-скъпият китайски седан.

Hong Qi LS5
Китайската компания, чието име означава „Червено знаме”, успя да победи Rolls-Royce в надпреварата при луксозните SUV модели. Този огромен SUV се задвижва от V8 двигател с две турбини и мощност 381 конски сили и има задвижване 4х4. Може би ви прилича на някои японски или европейски луксозни всъдеходи.
Hong Qi LS5
Китайската компания, чието име означава „Червено знаме”, успя да победи Rolls-Royce в надпреварата при луксозните SUV модели. Този огромен SUV се задвижва от V8 двигател с две турбини и мощност 381 конски сили и има задвижване 4х4. Може би ви прилича на някои японски или европейски луксозни всъдеходи.

Karlmann King
Всъдеходът е проектиран в Китай, но е качен върху шаси на Ford F-450 и е с 6,8-литров V10 мотор със скромна мощност - 362 конски сили. Интериорът е обогатен с телевизор с плосък екран, хладилник и сервиз за шампанско. Арматурното табло пък е заето от F-150. Цената е 1,8 милиона долара.
Karlmann King
Всъдеходът е проектиран в Китай, но е качен върху шаси на Ford F-450 и е с 6,8-литров V10 мотор със скромна мощност - 362 конски сили. Интериорът е обогатен с телевизор с плосък екран, хладилник и сервиз за шампанско. Арматурното табло пък е заето от F-150. Цената е 1,8 милиона долара.

Lifan 330 EV
Серджо Маркионе отдавна търси с кого да слее FCA, но едва ли е имал предвид Lifan. 330 EV е интересен автомобил, който съчетава чертите на Mini Cooper и FIAT 500, а интериорът е копие на този на британския модел. Освен електрическата версия, 330 се предлага и с 1,3-литров бензинов мотор с мощност 90 конски сили.
Lifan 330 EV
Серджо Маркионе отдавна търси с кого да слее FCA, но едва ли е имал предвид Lifan. 330 EV е интересен автомобил, който съчетава чертите на Mini Cooper и FIAT 500, а интериорът е копие на този на британския модел. Освен електрическата версия, 330 се предлага и с 1,3-литров бензинов мотор с мощност 90 конски сили.

Roewe Vision-R
Помните ли Rover? Китайската компания SAIC купи по-голямата част от останките на британската марка, но няма право да използва името Rover и така се роди Roewe. Няколко години Roewe продава основно модела 75, а сега вече развива и собствени автомобили. Vision-R може и да прилича на Audi A7, но Rover имаше подобен модел преди много години – Vitesse, така че не е изключено да се появи купе с 4 врати.
Roewe Vision-R
Помните ли Rover? Китайската компания SAIC купи по-голямата част от останките на британската марка, но няма право да използва името Rover и така се роди Roewe. Няколко години Roewe продава основно модела 75, а сега вече развива и собствени автомобили. Vision-R може и да прилича на Audi A7, но Rover имаше подобен модел преди много години – Vitesse, така че не е изключено да се появи купе с 4 врати.