Хибридният суперавтомобил на Porsche разполага 900 конски сили и задвижване на четирите колела. 918 Spyder ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди, а предните колела се задвижват от електромотор.
Това е по-леката и бърза версия на впечатляващия Aventador LP 700-4, като автомобилът е получил допълнителни аеродинамични елементи за по-добра стабилност при висока скорост в завоите.
Специална версия на невероятния GT-R – мощност 603 конски сили, по-твърдо окачване и гуми, осигуряващи по-добро сцепление.
Всъщност това е пистов автомобил, който е зле маскиран като серийна кола. Задвижва се от 8,4-литров V10 с мощност 608 конски сили. Добавени са карбонов сплитър отпред, задно крило и регулируеми състезателни амортисьори.
Още една специална версия, насочена повече към експлоатация на писта. 10 допълнителни конски сили, общо 570, по-голям сплитър, по-голямо задно крило и няколко допълнителни аеродинамични елемента.
Невероятно бърз автомобил, който е базиран на GT3 RS и е подсилен с турбо двигател. Мощността му е 629 конски сили, а атаката на пистата с механичната му трансмисия изисква специални умения.
Всяка нова версия на GT-R постига по-добри времена на „Ринга”. Между 2011 и 2013 времената на GT-R се подобриха с 5 секунди, основно заради увеличаването на мощността на 538 конски сили, както и някои промени в аеродинамиката и окачването.
ZR1 е американската кола, която успява да притесни италианските спортни екзотики. Тук разполагаме със сглобен на ръка V8 мотор с компресор, който има мощност 647 конски сили.
Докато дойде времето за тестовете на новия C7 Z06 на „Нордшлайфе”, феновете на Corvette ще се радват на факта, че LS7 Z06 със 7-литровия си мотор се оказа по-бърз на това трасе от Ferrari Enzo. Атмосферен мотор с мощност 512 конски сили, впечатляващо.
700 конски сили и отлично настроено окачване, Aventador е пистов звяр със задвижване 4х4, който се измъква спиращо дъха бързо от бавните завои.