Свръхлуксозният автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч само за 3,7 секунди и позволява максимална скорост от 250 км/ч. Може да бъде поръчан и с M Driver пакет, при който скоростта скача до 305 км/ч.
M760i е с осемстепенна автоматична скоростна кутия и X-Drive предаване. Това е първият модел от Серия 7, който има V12 мотор. В допълнение автомобилът е с нов дизайн на джантите и променен ауспух.
От BMW предлагат и Wallbox – зарядна станция за дома, която позволява за около три часа акумулаторите да получат ток за изминаването на 180 км. В салона над 80% от използваните материали са рециклирани. Екранът на мултимедита вече може да е с до 10,24 инча големина.
Навигационната система на електромобила дава информация за свободните зарядни станции, запасът от ход в различните режими на шофиране и интелигентно планиране на пробега.
Той е със спортно окачване AMG RIDE CONTROL, което гарантира динамично представяне без компромиси с комфорта. Моделът е с активна завиваща задна ос и електронен заключващ диференциал на задния мост. Към момента AMG GT C е най-мощният роудстър от серията на Mercedes.
Новият Range Rover Velar е много добре позициониран ценово у нас, като стартовата му цена започва от 118 800 лева, а богато оборудваните модели достигат 180 000 лева.
Velar се отличава с футуристичен дизайн – предните full-LED дарове са най-тънките досега в сериен автомобил на марката. Силуетът е допълнен от алуминиеви 22-инчови джанти. Той е с 250 конски сили и ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,7 секунди.
Показанията на уредите се изписват на 12,3-инчов дисплей с течни кристали с променлива конфигурация. Данните могат да бъдат проектирани и върху предното стъкло. Централният панел е ориентиран към водача. По-голямата част от него е заета от 9,5-инчовият вертикален сензорен екран на мултимедийна система във вид на таблет.
Аудиосистемата от Bowers & Wilkins осигурява кристален звук, благодарение на високоговорителите и суббуфер с вентилация. Предните седалки са меки и удобни, но в същото време е подобрена и тяхната странична опора. Има функции за отопление, охлаждане и дори масаж. Цените на новото Volvo XC60 започват от 90 790 лева за модела D4 2.0 AWD, а най-скъпият хибриден вариант T8 2.0T AWD започва от 126 870 лева и достига до 153 000 лв.
MINI предлагат Coutryman с два бензинови и два дизелови двигателя и най-ново поколение технология MINI TwinPower Turbo. Базовият бензин е 3-цилиндров със 136 к.с., а другият е 2,0-литров със 192 к.с. Дизелите са 2,0-литрови със 150 и 190 к.с. Гамата ще бъде допълнена от първото MINI с Plug-in хибридно задвижване.
Новата Insignia предлага и първокласна свързаност с интеграция на смартфон функциите, която вече има още едно ново удобство на Opel OnStar – личният асистент. Той дава възможност на пътуващите в автомобила да правят хотелски резервации, да търсят ресторант наблизо, както и да издирват подходящи места за паркиране с помощта на служител на системата OnStar, говорещ на техния език.
При модела интересни са и 8-степенната автоматична скоростна кутия, както и системата за задвижване на четирите колела с функция „torque vectoring”, чиято цел е пренасочване на въртящия момент там, където е най-необходимо. За Insignia се предлагат високоефективни двигатели, като на върха в гамата е бензинов турбомотор с обем 2,0 литра и мощност 260 к.с.
Той е оборудван и с новите ергономични седалки, сертифицирани от дружеството на германските лекари-ортопеди, както и с най-модерните системи за безопасност и асистенти на водача.
Crossland пристига в България с възможност за избор между седем двигателя – четири бензинови и три дизелови.
Eлектромобилът е оборудван с последните иновативни решения като e-Pedal, позволяващ да шофирате и натискате педала на спирачките по един напълно нов и безпроблемен начин. Пробегът на хечбека е 378 км, като това се дължи на по-мощния задвижващ агрегат – 110 кВт и 320 Нм въртящ момент.
Моделът разполага с функцията за свързаност Mirror Screen с капацитивен екран и 3D навигация, както и с всички модерни системи за безопасност на френския производител.
Моделът се предлага с шест вида двигатели – два бензинови и четири дизелови. Бензиновите са 1,2 турбо със 130 к.с. и 1,6 турбо със 165 к.с. Дизелите са 1,6-литров със 100 или 120 к.с. и 2,0-литров със 150 или 180 к.с.
Автомобилът идва със система за оптимизиране на сцеплението с пътя Advanced Grip Control, която има пет режима на работа – стандартен, сняг, всъеход, пясък и ESP off. Тя е напълно достатъчна за шофьорите на и извън асфалтовите пътища.
Обемът на багажника е от впечатляващите 1065 литра, а всяка една от седемте седалки може да бъде местена, сгъвана или демонтирана.
Новият Duster е достъпен и с безключов достъп – технология, която се използва и тества от няколко години в цялата група Renault. Тази ергономична система отваря автоматично всички врати, когато водачът се доближи до автомобила, и предлага дистанционно заключване (допълнено със звуково потвърждение) при отдалечаване автомобила. Не се налага водачът да изважда ключа от джоба си, за да стартира двигателя, тъй като това става чрез старт/стоп бутон.
За модела се предлага и система за предупреждение за сляпата точка (BSW). Четири ултразвукови сензора, разположени във всеки ъгъл на автомобила, засичат всички останали автомобили, включително мотоциклети и камиони, приближаващи отзад или отстрани. Предупредителна светлина мига в страничното огледало, ако е засечена опасност.
Моделът стартира на цени от 21 990 лв. Технически той е запазил гамата двигатели от своя предшественик, като ще продължи да се предлага с 1,6-литров бензинов атмосферен мотор със 115 к.с., като и с 1,2-литров с турбо, развиващ 125 к.с. Дизелите си остават два – с обем 1,5 литра, които предлагат 90 и 110 к.с. При версиите с предно предаване се залага на полунезависимо окачване, а при тези със система 4х4 има независима електромагнитна муфа отзад.