Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Как един остров в Аляска стана кръстник на новата SKODA KAROQ

Не е снежен човек, не е и ескимос
Не е снежен човек, не е и ескимос

Благодарение на електронното регулиране на окачването Dynamic Chassis Control (DCC),
управлението на автомобила се адаптира лесно към условията на терена, чрез промяна в
работата на двигателя и скоростната кутия, регулиране на окачването и контрола на
стабилността и промяна в хидравликата на волана. Контролът на шасито DCC, се предлага
за двигател 1.5 TSI и двете 2.0 TDI версии със задвижване 4х4, за нива на оборудване, по-
високи от Ambition.
Благодарение на електронното регулиране на окачването Dynamic Chassis Control (DCC), управлението на автомобила се адаптира лесно към условията на терена, чрез промяна в работата на двигателя и скоростната кутия, регулиране на окачването и контрола на стабилността и промяна в хидравликата на волана. Контролът на шасито DCC, се предлага за двигател 1.5 TSI и двете 2.0 TDI версии със задвижване 4х4, за нива на оборудване, по- високи от Ambition.

KAROQ предлага и богата гама от системи, асистиращи при шофиране, включително паркинг асистент,
система за поддържане на лентата на движение и трафик асистент. Системата за наблюдение на мъртвата
точка Blind Spot Detect, системата Front Assist с предупредителна защита на пешеходци и асистента при спешни
случаи служат, за да повишат сигурността при шофиране.
KAROQ предлага и богата гама от системи, асистиращи при шофиране, включително паркинг асистент, система за поддържане на лентата на движение и трафик асистент. Системата за наблюдение на мъртвата точка Blind Spot Detect, системата Front Assist с предупредителна защита на пешеходци и асистента при спешни случаи служат, за да повишат сигурността при шофиране.

Дизайнът е с многобройни кристални елементи.
Дизайнът е с многобройни кристални елементи.

Екстри като система VarioFlex на задните седалки и виртуален педал за отваряне на вратата на багажника са допълнителните хитрини в новия компактен SUV на марката.
Екстри като система VarioFlex на задните седалки и виртуален педал за отваряне на вратата на багажника са допълнителните хитрини в новия компактен SUV на марката.

Като истинска SKODA, KAROQ предлага щедро пространство в интериора и багажното отделение, нови асистиращи системи, напълно LED предни светлини и – за първи път при SKODA – дигитално табло с жестово управление.
Като истинска SKODA, KAROQ предлага щедро пространство в интериора и багажното отделение, нови асистиращи системи, напълно LED предни светлини и – за първи път при SKODA – дигитално табло с жестово управление.

Налични са 5 варианта на двигатели – от 85 kW (115 к.с.) до 140 kW (190 к.с.), от които четири са напълно нови.
Налични са 5 варианта на двигатели – от 85 kW (115 к.с.) до 140 kW (190 к.с.), от които четири са напълно нови.