Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Щурите идеи на Brabus

Brabus Rocket 900 дебютира тази седмица на автомобилното изложение в Дубай и представлява интересна разработка, базирана S65 AMG. Т.е в Brabus вдигат още нивото, опирайки се на AMG, V12 моторът е с мощност 900 конски сили, а златната боя на версията на лимузината за ОАЕ направо пощури посетителите на салона.
Brabus Rocket 900 дебютира тази седмица на автомобилното изложение в Дубай и представлява интересна разработка, базирана S65 AMG. Т.е в Brabus вдигат още нивото, опирайки се на AMG, V12 моторът е с мощност 900 конски сили, а златната боя на версията на лимузината за ОАЕ направо пощури посетителите на салона.

Моторът е вече с работен обем 6,3 литра, максимален въртящ момент 1500 Nm, който е ограничен на 1200 Nm, за да е по-дълъг животът на 7-степенния автоматик. Ускорението от 0 до 200 км/ч става за 9,1 секунди. А от 0 до 100? Едва за 3,7 секунди.
Моторът е вече с работен обем 6,3 литра, максимален въртящ момент 1500 Nm, който е ограничен на 1200 Nm, за да е по-дълъг животът на 7-степенния автоматик. Ускорението от 0 до 200 км/ч става за 9,1 секунди. А от 0 до 100? Едва за 3,7 секунди.

Цифрите при Brabus показват мощността, това важи и за GLE Coupe 850. Обемът на мотора е увеличен от 5,5 на 5,9 литра, като двигателят работи с две нови турбини, нови интеркулери и поредица доработки, осигуряващи още мощност и динамика.
Цифрите при Brabus показват мощността, това важи и за GLE Coupe 850. Обемът на мотора е увеличен от 5,5 на 5,9 литра, като двигателят работи с две нови турбини, нови интеркулери и поредица доработки, осигуряващи още мощност и динамика.

850 конски сили и 1400 Nm, максимална скорост над 320 конски сили и ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди. И да не забравим – гаранцията е 3 години или 100 000 километра.
850 конски сили и 1400 Nm, максимална скорост над 320 конски сили и ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди. И да не забравим – гаранцията е 3 години или 100 000 километра.

Последното посещение на Mercedes G63 AMG 6x6 в централата на Brabus доведе до елегантно разкрасяване с червен карбон и някои интересни промени в интериора.
Последното посещение на Mercedes G63 AMG 6x6 в централата на Brabus доведе до елегантно разкрасяване с червен карбон и някои интересни промени в интериора.

Но техниката също претърпя промени – от 5,5-литровия V8 с две турбини са извлечени 700 конски сили и 960 Nm. Триосното чудовище тежи почти 4 тона, но се ускорява много бързо – 7,4 секунди от 0 до 100 км/ч.
Но техниката също претърпя промени – от 5,5-литровия V8 с две турбини са извлечени 700 конски сили и 960 Nm. Триосното чудовище тежи почти 4 тона, но се ускорява много бързо – 7,4 секунди от 0 до 100 км/ч.

G800 на Brabus не е просто поредното упражнение на фирмата върху G-класата на Mercedes. Тук акцентът е върху техническите промени – мощността е 800 конски сили, а въртящият момент – 1450 Nm, от които обаче електрониката отпуска на водача 1100.
G800 на Brabus не е просто поредното упражнение на фирмата върху G-класата на Mercedes. Тук акцентът е върху техническите промени – мощността е 800 конски сили, а въртящият момент – 1450 Nm, от които обаче електрониката отпуска на водача 1100.

За основа на G800 служи G65 AMG, естествено. 6-литров V12 с 800 конски сили, работещ с две нови турбини, четири нови интеркулера и напълно нов блок, който управлява работата на мотора. Максимална скорост – 270 км/ч.
За основа на G800 служи G65 AMG, естествено. 6-литров V12 с 800 конски сили, работещ с две нови турбини, четири нови интеркулера и напълно нов блок, който управлява работата на мотора. Максимална скорост – 270 км/ч.

Най-практичният модел на Brabus – комби на базата на E63 AMG. Отново нови турбини, увеличаване на работния обем на 8-цилиндровия мотор до почти 6 литра, 850 конски сили и 1450 Nm, които обаче отново са с електронен ограничител. Семейна кола, нали?
Най-практичният модел на Brabus – комби на базата на E63 AMG. Отново нови турбини, увеличаване на работния обем на 8-цилиндровия мотор до почти 6 литра, 850 конски сили и 1450 Nm, които обаче отново са с електронен ограничител. Семейна кола, нали?

Това комби има нужда от специални гуми, за да достигне максималните 350 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,1 секунди.
Това комби има нужда от специални гуми, за да достигне максималните 350 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,1 секунди.

Предишното поколение на купето на C-класата демонстрира нов подход – през 2012 в Brabus се отказаха да увеличават обема на мотора, а направо смениха двигателя. V12 с обем 6,3 литра и две турбини. Резултатът? 800 конски сили и 1420 Nm.
Предишното поколение на купето на C-класата демонстрира нов подход – през 2012 в Brabus се отказаха да увеличават обема на мотора, а направо смениха двигателя. V12 с обем 6,3 литра и две турбини. Резултатът? 800 конски сили и 1420 Nm.

Ускорението от 0 до 300 км/ч става за 23,8 секунди. До 200 км/ч всичко се случва доста по-бързо – за 9,8 секунди, а до 100 – за 3,7 секунди. 100 километра в града ще ви струват 23,4 литра по данни на Brabus. Цената – 450 000 евро.
Ускорението от 0 до 300 км/ч става за 23,8 секунди. До 200 км/ч всичко се случва доста по-бързо – за 9,8 секунди, а до 100 – за 3,7 секунди. 100 километра в града ще ви струват 23,4 литра по данни на Brabus. Цената – 450 000 евро.

Кросоувърът GLK мина през програмата на Brabus през 2009 година и също се сдоби с V12 турбо мотор с обем 6,3 литра. С малко над 322 км/ч максимална скорост този GLK стана най-бързият кросоувър в света.
Кросоувърът GLK мина през програмата на Brabus през 2009 година и също се сдоби с V12 турбо мотор с обем 6,3 литра. С малко над 322 км/ч максимална скорост този GLK стана най-бързият кросоувър в света.

Мощност 750 конски сили, 1350 Nm и 4,2 секунди за ускорение от 0 до 100 км/ч. Преди шест години този автомобил струваше 400 000 евро, сега не е поевтинял.
Мощност 750 конски сили, 1350 Nm и 4,2 секунди за ускорение от 0 до 100 км/ч. Преди шест години този автомобил струваше 400 000 евро, сега не е поевтинял.

Brabus е основана през 1977 година, а тази S-класа (W140), която все още се среща в България, се сдоби с два нови мотора с обем 6,9 и 7,3 литра, а най-мощната версия получи скромната добавка S към името.
Brabus е основана през 1977 година, а тази S-класа (W140), която все още се среща в България, се сдоби с два нови мотора с обем 6,9 и 7,3 литра, а най-мощната версия получи скромната добавка S към името.

Лимузината излезе на пътя с мощност 582 конски сили, разработени от компанията специални спирачки и автоматична трансмисия и максимална скорост 305 км/ч.
Лимузината излезе на пътя с мощност 582 конски сили, разработени от компанията специални спирачки и автоматична трансмисия и максимална скорост 305 км/ч.

Най-бързо развиващата се дейност на Brabus в последните години е реставрацията на класически модели на Mercedes и връщането на оригиналния им блясък. Без никакви добавки...
Най-бързо развиващата се дейност на Brabus в последните години е реставрацията на класически модели на Mercedes и връщането на оригиналния им блясък. Без никакви добавки...