Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Звездите в Женева

Супер автомобилите отново бяха в центъра на вниманието в Женева
Супер автомобилите отново бяха в центъра на вниманието в Женева

Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Rembrandt
Това е четвъртата от общо шест специални версии на Veyron, като всяка една серия е вдъхновена от важна фигура в историята на марката. Rembrandt получава името на сина на Еторе Бугати, който се е занимавал с изкуство и който е създател фигурката на слона, станал орнамент, отличаващ Bugatti Type 41 Royale от другите луксозни лимузини. Серията ще е от три автомобила, всеки на цена 2,18 милиона евро. Тази версия е дериват на роудстърът Grand Sport Vitesse с мощност 1200 конски сили и се отличава основно по оцветяването.
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Rembrandt
Това е четвъртата от общо шест специални версии на Veyron, като всяка една серия е вдъхновена от важна фигура в историята на марката. Rembrandt получава името на сина на Еторе Бугати, който се е занимавал с изкуство и който е създател фигурката на слона, станал орнамент, отличаващ Bugatti Type 41 Royale от другите луксозни лимузини. Серията ще е от три автомобила, всеки на цена 2,18 милиона евро. Тази версия е дериват на роудстърът Grand Sport Vitesse с мощност 1200 конски сили и се отличава основно по оцветяването.

Lexus RC F GT3
Състезателният автомобил за клас GT3, създаден на базата на купето RC F, представено през януари в Детройт, е огромна стъпка напред за Lexus. Луксозната марка на Toyota има желание да се отърве от имиджа си на създател на луксозни и не особено динамични автомобили и това е вярната посока. RC F GT3 е с мощност 540 конски сили и ще се предлага само на частни тимове, тъй като компанията няма собствена програма в този клас.
Lexus RC F GT3
Състезателният автомобил за клас GT3, създаден на базата на купето RC F, представено през януари в Детройт, е огромна стъпка напред за Lexus. Луксозната марка на Toyota има желание да се отърве от имиджа си на създател на луксозни и не особено динамични автомобили и това е вярната посока. RC F GT3 е с мощност 540 конски сили и ще се предлага само на частни тимове, тъй като компанията няма собствена програма в този клас.

Morgan Plus 4
Представеният през 1950 година Morgan Plus 4, който и досега се произвежда без особени промени, получи някои подобрения за 2014. Моделът се предлага с две или с четири места, като арматурното му табло е ново. 2-литровият 4-цилиндров двигател от Ford е с леко повишена мощност и отново работи с механична трансмисия, идваща от Mazda. Това е и най-бързият Plus 4 – максимална скорост почти 220 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 8 секунди.
Morgan Plus 4
Представеният през 1950 година Morgan Plus 4, който и досега се произвежда без особени промени, получи някои подобрения за 2014. Моделът се предлага с две или с четири места, като арматурното му табло е ново. 2-литровият 4-цилиндров двигател от Ford е с леко повишена мощност и отново работи с механична трансмисия, идваща от Mazda. Това е и най-бързият Plus 4 – максимална скорост почти 220 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 8 секунди.

Pagani Zonda Revolucion
Версията Revolucion ще е последната на модела Zonda, поне така се кълнат от Pagani Automobili. Все пак, този супер автомобил се появи през 1999 година и вече е време за нещо по-ново. 6-литровият V12 доработен от AMG е с мощност 800 конски сили и задвижва задните колела. Трансмисията е 6-степенна секвенциална и сменя всяка предавка за умопомрачителните 20 милисекунди. От Pagani твърдят, че този снаряд се ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,6 секунди. Цената му е 2,2 милиона евро. Zonda се оттегля с достойнство.
Pagani Zonda Revolucion
Версията Revolucion ще е последната на модела Zonda, поне така се кълнат от Pagani Automobili. Все пак, този супер автомобил се появи през 1999 година и вече е време за нещо по-ново. 6-литровият V12 доработен от AMG е с мощност 800 конски сили и задвижва задните колела. Трансмисията е 6-степенна секвенциална и сменя всяка предавка за умопомрачителните 20 милисекунди. От Pagani твърдят, че този снаряд се ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,6 секунди. Цената му е 2,2 милиона евро. Zonda се оттегля с достойнство.

Opel Adam Rocks и Adam S
Adam S е динамична алтернатива на FIAT 500 и част от версиите на Mini Cooper, като мъникът на Opel идва с 1,4-литров бензинов турбо мотор с мощност 150 конски сили. Естествено, моделът на Opel ще е доста по-евтин от премиум съперниците си. Що се отнася до Adam Rocks, то SUV елементите, които е получил автомобилът определено го отличават от масата, както и текстилният сгъваем покрив.
Opel Adam Rocks и Adam S
Adam S е динамична алтернатива на FIAT 500 и част от версиите на Mini Cooper, като мъникът на Opel идва с 1,4-литров бензинов турбо мотор с мощност 150 конски сили. Естествено, моделът на Opel ще е доста по-евтин от премиум съперниците си. Що се отнася до Adam Rocks, то SUV елементите, които е получил автомобилът определено го отличават от масата, както и текстилният сгъваем покрив.

Gumpert Explosion
Gumpert се развива доста трудно, въпреки че супер моделът на марката – Apollo, се оказа по-бърз на писта от Bugatti Veyron. През 2013 компанията обяви банкрут, а сега с нови инвеститори на борда, Gumpert представи в Женева новия си модел – Explosion. Купе със задно предаване и мощност 420 конски сили, което ще струва 105 000 евро. Според създателите му, Explosion се ускорява от 0 до 100 км/ч за 3 секунди.
Gumpert Explosion
Gumpert се развива доста трудно, въпреки че супер моделът на марката – Apollo, се оказа по-бърз на писта от Bugatti Veyron. През 2013 компанията обяви банкрут, а сега с нови инвеститори на борда, Gumpert представи в Женева новия си модел – Explosion. Купе със задно предаване и мощност 420 конски сили, което ще струва 105 000 евро. Според създателите му, Explosion се ускорява от 0 до 100 км/ч за 3 секунди.

Koenigsegg One:1
Шведският производител на супер автомобили не се спира пред нищо. След впечатляващия хипер автомобил Agera, сега е ред на One:1 – мощност 1341 конски сили при тегло 1360 кг. Моторът е 5-литров V8 с две турбини. Максималната му скорост ще е по-висока от тази на Bugatti Veyron и 400 км/ч няма да са пречка за One:1. Компанията ще сглоби едва шест бройки и всички вече са уговорени за продажба.
Koenigsegg One:1
Шведският производител на супер автомобили не се спира пред нищо. След впечатляващия хипер автомобил Agera, сега е ред на One:1 – мощност 1341 конски сили при тегло 1360 кг. Моторът е 5-литров V8 с две турбини. Максималната му скорост ще е по-висока от тази на Bugatti Veyron и 400 км/ч няма да са пречка за One:1. Компанията ще сглоби едва шест бройки и всички вече са уговорени за продажба.

Aston Martin V8 Vantage N430
Представете си V8 Vantage S допълнително подобрен за каране на писта, това определено ще се хареса на почитателите на марката, нали? Под предния капак се крие 4,7-литров V8 с мощност 430 конски сили. Трансмисията е 6-степенна механична или 7-степенен автоматик Sportshift II. Максималната скорост на N430 е 305 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч – 4,6 секунди.
Aston Martin V8 Vantage N430
Представете си V8 Vantage S допълнително подобрен за каране на писта, това определено ще се хареса на почитателите на марката, нали? Под предния капак се крие 4,7-литров V8 с мощност 430 конски сили. Трансмисията е 6-степенна механична или 7-степенен автоматик Sportshift II. Максималната скорост на N430 е 305 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч – 4,6 секунди.

Skoda VisionC
Този цвят се оказа изключително подходящ за впечатляващия концепт VisonC на Skoda, тъй като подчертава формите на автомобила. Тук става въпрос за „достъпен луксозен модел”, макар и в близкото бъдеще, въпреки че много малко от моделите на чешкото поделение на VW могат да бъдат свързани с лукса. И все пак, VisionC задава посоката за създаването на съперник на достъпните модели на премиум марките – като CLA на Mercedes. Серийната версия на VisionC трябва да се появи през 2016.
Skoda VisionC
Този цвят се оказа изключително подходящ за впечатляващия концепт VisonC на Skoda, тъй като подчертава формите на автомобила. Тук става въпрос за „достъпен луксозен модел”, макар и в близкото бъдеще, въпреки че много малко от моделите на чешкото поделение на VW могат да бъдат свързани с лукса. И все пак, VisionC задава посоката за създаването на съперник на достъпните модели на премиум марките – като CLA на Mercedes. Серийната версия на VisionC трябва да се появи през 2016.

Honda Civic Type R Concept
Този концепт е съвсем близо до серийното производство и агресивните му форми си спечелиха одобрението на публиката в Женева. Но аеродинамиката не е всичко, все пак това е Type R, което означава, че автомобилът е и с впечатляващ двигател – 2-литров бензинов агрегат с 280 конски сили. Супер.
Honda Civic Type R Concept
Този концепт е съвсем близо до серийното производство и агресивните му форми си спечелиха одобрението на публиката в Женева. Но аеродинамиката не е всичко, все пак това е Type R, което означава, че автомобилът е и с впечатляващ двигател – 2-литров бензинов агрегат с 280 конски сили. Супер.