Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Месец преди изборите: Кой за какво се бори

На каква подкрепа се радват партиите и коалициите в началото на кампанията
На каква подкрепа се радват партиите и коалициите в началото на кампанията

Електоралните нагласи според "Тренд" Снимка: Изследователски център "Тренд"
Електоралните нагласи според "Тренд"

Електоралните нагласи според "Галъп интернешънъл" Снимка: Галъп интернешънъл
Електоралните нагласи според "Галъп интернешънъл"

Електоралните нагласи според "Маркет линкс". При тях в графата "Други" вотът се разпределя така:"Патриоти за Валери Симеонов" - 1,6% "Атака" - 1%ВОЛТ - 0,8%Коалиция "Път на младите" - 0,8%Коалиция за България - 0,3%Нова алтернатива - 0,3%"Възраждане" - 0,2% Снимка: bTV
Електоралните нагласи според "Маркет линкс". При тях в графата "Други" вотът се разпределя така:
"Патриоти за Валери Симеонов" - 1,6%
"Атака" - 1%
ВОЛТ - 0,8%
Коалиция "Път на младите" - 0,8%
Коалиция за България - 0,3%
Нова алтернатива - 0,3%
"Възраждане" - 0,2%