Автобусът на Северна Ирландия вече е готов - тимът отива във Франция като дебютант на европейско, но "Смее да мечтае", както пише на слогана на рейса му.
Снимка: fifa.com
Традицията на Хюндай да брандира рейсовете на отборите с избрани от феновете слогани датира от 2010-а.
Диего Марадона бе треньор на Аржентина на мондиала тогава, а на автобуса на отбора пишеше: "До последен дъх за победата".
Автомобилният концерн е спонсор на големите шампионати на ФИФА и УЕФА от 10 години.
Целият автопарк на Евро 2016 е осигурен от него, но автобусите са несъмненото зрелище, оцветени и описани в лозунги.
Хюндай осигурява и фензоните за запалянковците около мачовете, но от съображения за сигурност във Франция на някои места може и да няма такива.
Албания е друг дебютант, а на автобуса на отбора пише: Хубаво е да си албанец.
Турският слоган е леко притеснителен: Нищо не е свършило, докато ние не кажем, че е свършило...
Докато ислансдският е обикновено, естествен и от душа: "Давай, Исландия!".
Както и унгарският - "Риа, Риа, Унгария", както скандират трибуните на домакинските мачове.