Кариерата на Бърни като пилот във Формула 1 е доста скромна – два опита да се класира на стартовата решетка през 1958, и двата неуспешни. След това обаче започва сериозният му възход в световния шампионат – той последователно беше собственик на няколко отбора, а по-късно успя да купи контролния пакет акции във Формула 1. После го продаде, но днес, на 84 години е човекът, който ръководи спорта и успя да го превърне в световен феномен. И продължава да постига успехи, въпреки обвиненията в корупция и един куп скандали с негово участие.
7-кратният световен шампион все още се възстановява от тежкото падане на ски в края на 2013 година, а информацията за този процес е силно ограничена. След първото си отказване от Формула 1 Михаел се насочи към супербайка и стана по-активен на футболния терен, а след второто се пробва в американското родео. Естествено, само за забавление.
Донякъде. Канадецът продуцира собствен албум, в който изпя всичко, което го вълнува. Албумът Private Paradise излезе на пазара през 2007 година и постигна микроскопични продажби – 836 продадени бройки до края на годината в Северна Америка.
Още докато се състезаваше Алекс проповядваше Христовата вяра – все пак, вместо реклами на болида му стояха големи надписи „Исус спасява”. След края на кариерата си Алекс кара медицинския автомобил във Формула 1 и изпълняваше ролята на пастор в падока. За световното първенство по футбол през 1994 Рибейро пое същата длъжност и в националния отбор на Бразилия, който и с негова помощ спечели титлата.
Световният шампион за 1979 година пробва различни бизнеси, но през 2009 се насочи към производството на био продукти. Фермата му в Хемпшир бързо нашумя с домашната бира, произвеждана от екипа на Джоди, както и с ограничените количества вино и дори шампанско.
Всъщност Паоло наследи бизнеса от баща си, той никога не е блестял във Формула 1, но пък през онази вълнуваща 1985 година спечели „24 часа на Льо Ман”. За 15 старта Паоло стигна 9 пъти до стартовата решетка и преди края на сезона в Minardi го смениха с по-бързия Джани Морбидели. След това Барила сложи край на кариерата си на пилот и се захвана със семейния бизнес, който, както знаете, е доста голям.
Дейвид записа дълга и успешна кариера във Формула 1, сега е тв водещ и коментатор на предаванията за световния шампионат по ВВС. Култард отвори свой хотел в Монако – Columbus, но после го продаде, а сега развива компания за хотели, изградени от контейнери, наречена Snoozebox.
През 1979 година Ники напусна Формула 1 и основа Lauda Air, след това му се наложи да се върне на пистата, за да я спаси с милионите на Рон Денис, а по-късно компанията фалира и беше погълната от Austrian Airlines. Ники основа друга компания – Niki, която също вече не е под негов контрол, но от време на време изпълнява полети като капитан на самолет.
Менсъл е неуморен. Първо влезе в рекламата с поредица клипове и компании, след това купи колоездачен отбор, построи голям хотел, помагаше в кампаниите на Lotus, участва в голф турнири (по-скоро за удоволствие), стана дилър на Mitsubishi и рекламно лице на яхтите Sunseeker. Но Британския лъв най-много се гордее с това, че е последният пилот, нает лично от Енцо Ферари.
През 1991 година Ройтеман беше избран за губернатор на Санта Фе, след което се задържа на този пост до 2003. На няколко пъти негови сподвижници издигаха кандидатурата му за президент на Аржентина, но той всеки път се отказваше. През 2003 беше избран за сенатор, а тази година изтича третият му мандат в аржентинския Сенат.