Ментетата са най-разпространени при спортните стоки. Трите черти на Адидас стават Odidoss, Puma e Pouma.
Ако сте жадни, тук е бирата Heimekem. Цветът и логото на кенчето са същите като на холандския оригинал, но вместо Heineken, бирата е Heimekem. Вероятно и вкусът не е същият.
При уискито Джак Даниелс, промяната е фрапираща - вместо Tennessee Whiskey става Hessenny.
Nike e Nake или Nibe или Nire - името е променено, но логото, което прави марката разпознаваема по целия свят, е копирано доста добре.
Другото класическо менте е при модните марки. Армани едва ли подозират за този свой дубликат.
Интересна е идеята с друга италианска марка - Долче и Габана - превърнала се в Долче и Банана.
При Прада наименованието е по-неразпознаваемо.
Всеки иска да има техника Apple, а за по-бедните китайци AEIPPIE е на линия.
Panasonic и Sony също имат алтернативни наименования.
Тези смешни наименования са само за най-скапаните ментета, направени в Китай. Средната класа в страната ги презира и купува само скъпите оригинали.
Това бръснарско ножче Gillette наистина звучи вдъхновяващо.