През 1998-а Шон Комбс, както е истинското име на Diddy, пуска първата си модна линия – Sean John. Тя е номинирана от Съвета на модните дизайнери в Америка за "Най-добър дизайн на мъжки облекла" през 2000-а. През 2004-а калифорнийския милиардер Роналд Бъркъл инвестира 100 милиона в компанията. През ноември 2008-а Diddy представя парфюма си "I Am King", посветена на Мохамед Али, Барак Обама и Мартин Лутър Кинг. В рекламата на аромата участва Бар Рафаели. През 2016-а рапърът представя и женска колекция с неговата марка.
Шон Комбс за кратко притежава два ресторанта, които са кръстени на сина му Джъстин – един в Ню Йорк и един в Атланта. Освен това той се съгласява да участва в промотирането на френската марка водка Сирок срещу 50% от приходите от продажбите (ако сте любопитни – бутилка от водката струва около 60 лева).
Заедно с актьора Марк Уолбърк, обявен за най-богатия актьор на 2017-а, имат мажоритарен дял от акциите на "Aquahydrate" - безалкохолна напитка без калории, предназначена за атлети.
Бионсе започва кариерата си от групата Destiny's Child, но през 2003-а решава да опита солова кариера. Първият й солов албум - "Dangerously in love" - успява да се разпродаде в 317 000 копия. Вторият - "B'Day" - в 540 000 копия.
Огромният успех за Queen Bey идва с албума "I am... Sasha Fierce" през 2008-а. Същата година Бионсе участва в ролята на блус певицата Ета Джеймс в биографичния филм "Cadillac Records". Освен това е в пълнометражната версия на "Розовата пантера" и във филма "Мечтателки".
Тя работи с компанията Pepsi още от 2002-а, а през 2004-а се снима в рекламния им клип заедно с Бритни Спиърс, Пинк и Енрике Иглесиас. През 2012-а подписва договор за 50 млн. долара с концерна.
Бионсе работи с дизайнера Томи Хилфигър, който пуска на пазара парфюма "True Star" и "True Star Gold". Освен това рекламира аромата от Emporio Armani "Diamonds".
Заедно с майка си, която преди е дизайнер на сценичните тоалети на Destiny's Child, певицата създава собствена модна линия – House of Dereon. Освен дамска мода, Dereon вече предлага и детска колекция, в чието създаване пряко участва и Бионсе, вдъхновена от трите си деца.
През март 2015-а заедно с артисти като Кание Уест, Риана, Мадона и Крис Мартин Бионсе става съсобственик на платформата за споделяне на музика Tidel, която се съсредоточава в разпространението на музика със супер високо качество. Заедно със съпруга си Jay-Z двамата имат дял от общо 3% в компанията.
Роулинг пише книгите за Хари Потър на стара пишеща машина, а 12 издателски къщи отказват ръкописа й. Най-накрая издателство Bloomsbury в Лондон се съгласява да я публикува. Първоначално Джоан не подписва книгите си с пълното си име. Тя моли издателите да слагат като автор на поредицата Дж. К. Роулинг, защото счита, че малките момчета няма да четат романи за вълшебници, написани от жена.
През 2004-а Роулинг става първия писател-милиардер за САЩ и втория най-богат човек в областта на развлекателната индустрия. Към 2016-а година състоянието й е оценявано на около 650 милиона паунда.
Певецът има собствена звукозаписна компания, която основава през 2012-а – OVO Sound. Към момента лейбълът е "под шапката" на Warner Bros. Drake поддържа и собствено радиопредаване – OVO Radio, част от интернет радиото Beast. Целта му е да помага на прохождащи изпълнители.
Освен с музиката и проектите си, Drake е известен и с бурния си личен живот. Той има връзка с колежката си Риана през 2012-а. Той дори влиза в конфликт с бившото гадже на певицата – Крис Браун, когато хвърля бутилка по него в известен нюйоркски клуб. През декември 2014-а рапърът е замесен в нов сблъсък, когато получава юмрук в лицето от Diddy, този път в Маями, Флорида. Diddy обвинява конкурента си, че е откраднал бийта на негова песен.
В началото на 2017-а се заговори, че е заедно с Дженифър Лопез, която е с 18 години по-възрастна от него.
Той е от хората в класацията, които не разчитат на приходи само от основната си професия, въпреки че ще получава от Реал Мадрид по над 50 млн. долара годишно в следващите четири години и че дори настоява за увеличение на това заплащане.
Печалбите му извън спортната му кариера за периода 2013-2014-а са 73 млн. долара, а за следващата година – 79 млн. долара. Роналдо има сключен доживотен договор със спортния гигант Nike, който е оценен на над 1 млрд. долара. Освен това рекламира дрехи, безалкохолни, козметика и много други.
През юни тази година рекламен клип за американската марка бельо Altice става особено популярен. В него Кристиано се оказва заключен пред вратата на хотелската си стая само по боксерки, а снимката, която минаващата камериерка прави тайно, става сензация в интернет. Накрая виждаме усмивката на Роналдо и логото на марката бельо.
Освен с музика певецът се занимава и с други бизнес начинания. През 2015-а той сключва договор с компанията PAX Lab – производители на електронни цигари – за пускането на специална лимитирана серия от продуктите им. Електронните цигари дори са използвани по време на турнето, което The Weekend прави през същата година. Една стандартна електронна цигара PAX струва около 280 долара, а такава от лимитираните варианти – 330 долара.
През 2016-а певецът сключва договор с Puma, а през ноември 2016-а излиза колекция, вдъхновена от сингъла му "Starboy". The Weekend има и собствен бранд – XO, който има колаборация H&M. Колекцията излезе през март тази година.
Стърн описва живота си в книгата си "Интимни части". Там той не спестява подробности за трудното си детство, маниите си и пътя му към успеха.
През 2011-а водещият замества колегата си Пиърс Морган като съдия в предаването "Америка търси талант". Стърн напуска шоуто след десетия му сезон през 2015-а.
През август 2013-а Стърн и Саймън Коул си делят първото място в класацията на Forbes за най-високо платените телевизионни водещи на САЩ. През следващата година двамата отново си поделят първото място, отново с приходи от 95 милиона долара в рамките на дванадесет месеца.
Любопитна подробност е че, Хауърд Стърн е дългогодишен приятел с американския президент Доналд Тръмп, но по време на президентските избори миналата година той подкрепя Хилари Клинтън.
Coldplay отказват мулти-милионни рекламни договори на Кока-Кола и модния гигант Gap, които искат да използват техни песни в рекламните си кампании. Освен това Крис Мартин и останалите членове редовно даряват част от спечелените средства за благотворителност. През първите години от създаването на групата те са известни с това, че даряват 10% от приходите си за различни каузи.
През 2009-а те подкрепят каузата “Понеделник без месо“ - кампания, стартирана от Пол Маккартни, която се бори с климатичните промени като се опитва да въведе един ден седмично, в който масово не се консумира месо.
Общото състояние на бандата е оценено на 475 милиона долара.
Писателят става световноизвестен с романа си "Целуни момичетата" и до ден-днешен се води един от най-популярните автори в САЩ. Патерсън има 45 заглавия, стигнали до първа позиция в класацията за книги на Ню Йорк Таймс, с което той влиза в Рекордите на Гинес. През 2007-а година всяка петнадесета продадена англоезична книга е негова. При продажбата на електронни книги неговото име отново е на челните позиции.
Той е и авторът, чийто книги най-често се взимат от библиотеките в САЩ и Великобритания. Общото състояние на Джеймс Патерсън е оценено на 700 млн. долара.
Баскетболистът има уникален подход в подписването на договори с отборите си. Той предпочита да подписва за по-кратки периоди от време с цел да увеличи максимално възможностите си за гъвкавост и печалба. През 2006- а например Леброн подписва с Cavaliers договор за три, вместо за четири години, което му позволява да търси предложения и за по-големи суми. През 2013-а задминава Кобе Брайант като най-високоплатения баскетболист в света като печалбата му достига 56 млн. долара.
Джеймс има редица договори с някои от най-известните световни компании – Кока-Кола, МакДоналдс, Nike, Samsung. Още след завършване на гимназия той е обект на наддаване от страна на три фирми – Nike, Adidas и Reebok. Тогава Леброн приема офертата на Nike и подписва договор за близо 90 млн. долара.
Заедно с партньора си Маверик Картър той притежава продуцентската компания SpringHill Entertainment, която заедно с Lionsgate създава документалния филм "More than a Game". Филмът проследява последните години на Леброн в гимназията. Компанията му издава и анимационния сериал "The LeBrons".