Блещукащи сред клоните светлинки, надзъртащи иззад дърветата симпатични горски обитатели, малка къщичка с веранда, огромно дърво за прегръдки и малко сняг за разкош. Звучи като вълшебна приказка в нощта преди Коледа, а всъщност сред този декор The Body Shop България представи официално лимитираната си коледна колекция от продукти.
Тази година в цял свят празничната серия на британския бранд е под знака на магичната гора, а продуктите както винаги, са вдъхновени от природата.
У нас, на специално събитие в столичния Serdika Center бяха поканени известни личности, инфлуенсъри и журналисти от ключови медии, които имаха възможността първи да се докоснат до коледната серия продукти. Сред гостите бяха Даяна Ханджиева, Мона Гочева, Силвия Петкова, Маги Джанаварова и много други.
Най-впечатляващият и най-желан сред всички празнични комплекти очаквано беше коледният календар. Любопитното за него е, че The Body Shop е първата марка в света, която преди 15 години лансира адвент календар с козметични продукти, а днес техния пример следват и много други световни марки. Коледният календар на The Body Shop тази година е в три варианта и предлага разнообразие от всички емблематични продукти.
Също така, лимитираната серия включва подаръчни комплекти в различни комбинации от омагьосващи аромати, с които няма как да не почувствате Коледа.
Брандът е известен със своята висока етика по отношение на защитата на правата на хората, опазването на околната среда и животните. Затова и продуктите са произведени със суровини, отглеждани и доставяни от дългосрочни пертньори на The Body Shop в цял свят.
Също така козметиката и нейните съставки не се тестват върху животни. С кампанията си Forever Against Animal Testing марката постигна огромен успех в тази посока, защото събра 8 млн. подписа, с които тестването на козметични продукти да бъде забранено в цял свят.