Богато меню от кафе напитки, което не само че удовлетворява всеки каприз, а и следва тенденциите, е на разположение на българския пазар от вече 15 години.
Възможността да се наслаждаваме на качественото кафе и да избираме между различни рецепти дължим на Starbucks, чието първо кафене в страната отвори през 2008 г.
По повод 15-годишнината от откриването на първият им обект в България - на улица Гурко 62А в София - веригата организира специално събитие, на което присъстваха партньори на бранда, представители от медиите, посланикът на САЩ у нас Кенет Мертен, Хана Каменецки - старши търговски съветник и Бенджамин Хилбъри - съветник по политически и икономически въпроси към Посолството на САЩ,
Водещ на събитието бе популяреният актьор и голям ценител на кафето - Сашо Кадиев, който представи видео с постиженията на Starbucks за изминалите години.
Пред събралите се гости излезе и Националният Бариста Шампион за 2023 година - Виктория Чобанова, която разказа за емоцията да представи България на юбилейния 10-и бариста шампионат на Starbucks регион ЕМЕА в Лондон.
"15-годишнината е повод за равносметка. Радваме се, че изградихме трайна емоционална връзка между Starbucks и българските клиенти, което допринесе за развитието на вкуса и кафе културата като цяло. Защото това е и основният ни стремеж - да създаваме общност от ценители на кафе вкуса, да предлагаме нови изживявания, да се вслушваме в мнението на хората и да предлагаме най-доброто." - разказа Иван Георгиев - регионален оперативен директор на Starbucks за България и Румъния.
Големи успехи на веригата пожела и посланикът на САЩ в България Кенет Мартен.
"Петнадесетият рожден ден на Starbucks в България е важно събитие не само за компанията, но и за Съединените щати. През цялото време, за което Starbucks са в страната, те създават работни места за хората и възможности да опитат и направят нещо различно в своя живот" , отбеляза в поздравителното си обръщение посланикът.
Американската верига за кафе е символ на световно предприемачество от 1971 г. Досега, успя да възпита, че кафето не е просто ободряваща напитка, а кафенето не е само място за бързото му изпиване.
За 15-те си години в България брандът разви култура към кафе напитките у нас чрез богатото меню и първокласно качество.
Всяко кафене следва философията на компанията да подкрепя креативността, като предлага уникална атмосфера, която предразполага към общуване и приятно прекарване на свободното време.
Интериорният дизайн се съобразява с културните традиции и социалната динамика на съответния град, така че всеки посетител да може да се чувства като у дома си.
Веригата Strabucks продължава да е притегателен център за младите хора, които се обличат различно, мислят различно, но си приличат по това, че ценят доброто кафе.
През изминалите 15 години в кафенетата на Strabucks България са изпити почти 3 милиона литра кафе, посетени са от над 9 милиона клиенти, сертифицирани са 60 Coffee Master-а, включително, първият такъв на Балканския полуостров, подкрепени са над 20 доброволчески и менторски кампании, а с премахването на пластмасовите сламки и прибори, са спестени повече от 182 тона отпадъци.
Какво се крие зад тези цифри на успеха?
Първо амбициите и професионализма на АмРест, водеща международна компания, която държи правата за Starbucks в България. И второ - очакванията на българския клиент, който все повече търси качествени кафе напитки в приятелската атмосфера на заведенията на Strabucks.