Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

За да има къде да играят децата ни

За да има къде да играят децата ни Снимка: Lidl

Често възрастните критикуват начина на живот на децата, без да си дават сметка, че точно те са отговорни за условията, в които децата живеят.

Ако искаме децата ни да играят повече навън, да общуват в реалния, а не във виртуалния свят, огледали ли сме се в какво състояние са детските им площадки? Активни ли сме, когато става дума за подобрение или просто негодуваме?

Всъщност, да се възстанови една детска площадка в българско село не е толкова трудно. Няколко ентусиазирани родители, една компания, която да подкрепи служителите си в благотворителното начинание и хубаво пролетно време, за да се осъществи планираното.

Обновената детска площадка в с. Величково вече е факт, а официалното откриване беше точно на 1 юни с много балони, музика и добро настроение.

Кои са ентусиазираните родители?

Нарекли са екипа си "Великолепната петорка и децата", а са избрали точно с. Величково, защото някои от тях са отраснали там, а и защото искат да създадат условия за децата си да играят навън, точно както са го правили самите те като малки.

Снимка: Lidl

"В този парк се провеждат тържества и мероприятия за деца и искаме да подсигурим уютна и зелена среда за тях. В момента съществуващата детска зона и парк са в окаяно състояние. Нашата кауза е съвместна и в подкрепа на Народно читалище "Отец Паисий", разказва Иванка Сарафска, която е част от проекта.

Всички от екипа са служители на Лидл България, като някои от тях са с над 10 години стаж в компанията.

Как и защо Lidl подкрепя благотворителността на служителите си

След големия успех на мащабната социална програма "Ти и Lidl за нашето утре" смарт ритейлърът решава да даде възможност и на служителите си да кандидатстват със свои идеи за благотворителни проекти.

С пилотното издание на "#teamlidl за нашето утре" компанията продължава трансформацията на най-голямата си социално отговорна инициатива, която вече е насочена и навътре, към хората, които работят в компанията.

Така Lidl отбелязва и петото поредно отличие TOP Employer и утвърждава ролята си на иноватор в приноса към обществото.

Изискванията за кандидатстване за финансиране за служителите са идентични с тези за националната кампания:

Проектът да подобрява качеството на живот на местни общности, да оказва влияние върху голям кръг хора и тематично да е свързан с една от областите: #BeActive за проекти, свързани с активността като спорт и социална ангажираност; #BeGreen за грижа за природата и природосъобразен начин на живот, #BeLocal за култура, изкуство и историческо наследство и #BeFair за социално равенство и приобщаване.

Лесно ли се освежава детска площадка

Снимка: Lidl

"Планирахме различни дейности за освежаване на площадката - почистихме зелените площи, засадихме дръвчета и цветя, монтирахме пейки и кошчета за отпадъци, изградихме на къщичка за книги, възстановихме чешмата и реновирахме на беседката.

Lidl осигури закупуването на материалите, а ние, служителите, подкрепени от читалището и местните хора успяхме да свършим всичко точно за 1 юни", разказва един от членовете на "Великолепната петорка" Иванка Сарафска.

Резултатите от този проект на служителите на Лидл бяха видими още в първия ден на откриването - на 1 юни, когато детската площадка се изпълни със смях, песни и много усмихнати малки и големи хора.







 

Най-четените