Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

2 500 проверки по морето на Комисията за защита на потребителите

Основните нарушения са за некоректно отношение на търговците Снимка: Getty Images
Основните нарушения са за некоректно отношение на търговците

От началото на летния сезон Комисията за защита на потребителите е извършила около 2500 проверки на търговски обекти по Черноморието. Това каза пред Нова ТВ председателят на комисията Димитър Маргаритов като допълни, че в хода на проверките са съставени 150-160 акта за нарушения.

Основните нарушения са свързани с разминаване между обещаната услуга и тази, предлагана на място. Това са и най-честите сигнали от туристи по морето.

Туристите също така се оплакват от некоректно отношение на търговци. Маргаритов даде за пример ситуация, при която над 200 души не са настанени в хотел поради неуредени отношения между туроператора и хотелиера. След намесата на КЗП те са настанени.

Редки са случаите на начисляване на такса "празен стол" или "желание на клиента". Според Маргаритов е имало няколко случая, в които търговци се опитват неправомерно да заблудят клиенти, че дължат суми за измислени услуги, но тези практики намаляват.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените