Министерство на туризма ще организира нов конкурс на национално туристическо лого на България. Това обяви министърът Николина Ангелкова. Тя определи последният опит като "голяма цветна торта" и коментира пред "Дарик", че художниците ще имат шанса да представят идеите си за нова туристическа емблема на България.
Очаква се, че новото лого може да бъде създадено до месец-два. Според Ангелкова чужденците свързват България най-вече с розата и киселото мляко.
Предишният опит за туристическо лого на България се провали, след като се оказа, че снимките са откраднати, а заради неизползването на логото страната беше глобена със 160 хил. лв. от ЕК.
Подготвя се и регистър на българските туристически атракции, като в момента се събира информация от общините по места къде какви атракции и забележителности има и кога могат да бъдат посещавани в рамките на годината. Въпреки че има спад на туристите от Русия и Украйна, България ще продължава да участва в големите туристически борси в Москва.