Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Министърът на туризма Зарица Динкова към ресторантьорите: Преосмислете поведението си към клиентите

Тя посочва, че няма да може да защити данъчните облекчения за бизнеса, ако липсва обществена подкрепа Снимка: БГНЕС
Тя посочва, че няма да може да защити данъчните облекчения за бизнеса, ако липсва обществена подкрепа

Министърът на туризма Зарица Динкова призова асоциацията на ресторантьорите да "преосмисли цялото си поведение по отношение на клиентите си" и да е има по-отговорно отношение към "образа на българския туристически продукт".

В противен случай, ще ми е много трудно да защитя данъчните придобивки в бюджета за следващата година, тъй като няма да мога да намеря аргументи и подкрепа за това в българското общество", пише тя в официална позиция, публикувана в сайта на министерството.

Повод за позицията е изявеното от Сдружението на заведенията и Българската асоциация на заведенията намерение да съдят клиента на заведение, който се оплака от цената на рибай стек.

Министърът на туризма посочва, че асоциацията открито застава срещу обществото, което "и до днес е толерантно" с него.

"За да ги подпомогне, държавата - респективно всички ние - се лиши от многомилионни приходи, които останаха в собствениците на заведения", допълва Динкова.

Тя посочва, че разбира създаването на професионални общности за защита на групови интереси, а също така изразява убедеността си, че бизнесът "трябва да работи спокойно и без излишна административна тежест". Не приема обаче това да е "за сметка на останалата част от обществото".

По думите ѝ неумелото управление на подобни кризи нанася "непоправими щети върху имиджа на целия български туризъм".

Малко по-късно от СЗБ и БАЗ излязоха с позиция, че искат оставката на министър Динкова. Четете подробностите тук:

 

Най-четените