Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Български проект е финалист на Google Impact Challenge 2016

Jourvie е социален проект на Екатерина Карабашева Снимка: Jourvie
Jourvie е социален проект на Екатерина Карабашева

Мобилното приложение Jourvie на българката Екатерина Карабашева е финалист на конкурса Google Impact Challenge 2016.

Проектът помага на хора с хранителни разстройства и е избран от над 2200 кандидатстващи проекти като един от десетте финалисти в конкурса за социални иновации в Германия.

Google Impact Challenge е конкурс, в който биват отличавани идеи, които използват дигитални медии, за да разрешат проблеми с обществена значимост.

Jourvie е социален проект, основан от Екатерина Карабашева през 2013 година. Екипът, базиран в Берлин, разработва мобилно приложение в помощ на хора с хранителни разстройства като анорексия и булимия.

Екатерина Карабашева

Приложението подкрепя пациентите по време на терапията и по този начин улеснява лечението.

През януари 2016 Екатерина Карабашева бе включена в списъка на Forbes "30 under 30" в категорията социални предприемачи. Общо четирима млади българи са включени в престижната класация.

До 24-ти февруари всеки може да гласува за крайния победител на Google Impact Challenge. Той ще получи допълнително финансиране от 250,000 евро.

Всеки може да подкрепи проекта, като даде своя глас тук.

 

Най-четените