Емблематичното лого Dunkin' Donuts скоро ще остане в историята - веригата за понички и сладки изделия ще промени името си 68 години след създаването си. Причината за странното решение е опит да се привлече по-млада клиентела.
Новото име на компанията - Dunkin'.
Смяната ще се отрази във всички заведения на веригата по цял свят - в България франчайзът разполага с 9 ресторанта в София. Началото на ребрандирането е планирано за януари 2019 г., като ще струва близо 100 милиона долара, според данни на Wall Street Journal.
Ръководството на американската компания смята, че смяната на името ще привлече внимание към предлагането на продукти различни от самите донъти. Създаването на собствени заведения за продажба на кофеинови напитки или предлагането на свои видове кафе е една от новите тенденции в бизнеса - поради тази причина Coca Cola купи британската верига кафенета Costa, а Nestle сключи договор за продажба на напитки от Starbucks.
Dunkin' планира още да опрости менюто си и да добави възможност за приоритетно обслужване на клиенти, които правят поръчките си през мобилното приложение - последната опция ще се тества първо в 50 ресторанта в САЩ.
Dunkin' Donuts е създадена през 1950 г. в Масачузетс и се предлага в над 12 500 локации по света.