Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

eMag си запази търговската марка "Черен петък"

Компанията е подала заявката си за запазване на търговската марка в България преди две години и е получила одобрение в края на януари тази година.
Компанията е подала заявката си за запазване на търговската марка в България преди две години и е получила одобрение в края на януари тази година.

Единствено най-големите онлайн магазини в България - eMag (еМаг) и Fashion Days ("Фешън дейс") ще имат право да използват търговската марка "Черен петък", съобщава "Дневник".  Румънската компания "Данте интернешънъл", собственик на двата онлайн магазина,  е запазила търговската марка, сочи справка на изданието в Патентното ведомство. Запазени са и вариантите на английски - "Black Friday" и "Black Friday by eMag", както и изображението "B%ack Friday".

Компанията е подала заявката си за запазване на търговската марка в България преди две години и е получила одобрение в края на януари тази година.

"Данте интернешънъл" ще държи правата върху марката до 24 ноември 2024 година. В условията на регистрацията е посочен разнообразен кръг от дейности - от отдаване под наем на рекламно време във всички средства за комуникация, създаване на рекламни текстове, маркетинг и "връзки с обществеността", през подреждане на витрини и фотокопирни услуги, до изследване на пазара и управление на бизнес проекти.

Предстоящият тази година "Черен петък" ще бъде на 25 ноември.В изявление от eMAG посочват, че разрешават други компании в България да ползват марката "Black Friday".

Компанията посочва, че първа е въвела събитието „Black Friday" в България за пръв път на 28.11.2013 г.

"Радваме се, че го наложихме на българския пазар и то се превърна в референция за българските потребители за толкова кратко време. Затова решихме да последваме правния ред и да защитим употребата му. Заявките за защитата на тези имена под формата на търговски марки бяха подадени до българското Патентно ведомство на 24 ноември 2014 г., и бяха оценени съгласно закона. Нашата стратегическа посока е да подпомогнем развитието на регионалния онлайн пазар и да даваме добавена стойност на потребителите. Следвайки тази посока, решихме да разрешим и на други компании в България да използват марката "Black Friday", се посочва в изявлението.

Названието отбелязва петъка след Деня на благодарността в САЩ, когато търговците правят големи намаления на различни типове стоки. Денят стана популярен и в България, като различни магазини и молове започнаха да правят големи отстъпки.

Желание да запази търговската марка "ЧЕРЕН ПЕТЪК" е подала и "Уникредит Булбанк", но само за банковата сфера.

Обновена в 20:31 ч.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените