iProspect беше обявена за най-добрата агенция за дигитално представяне в световен мащаб. Това става ясно от годишната класация на компанията за изследване и оценка на рекламните агенции RECMA.
Агенцията получава далеч по-висока оценка от непосредствените си конкуренти, като се подрежда на десето място в класацията за цялостно представяне на водещите дигитални агенции.
Услугите на iProspect са с основен фокус върху дигиталното представяне - оптимизация, търсене, планиране, управление на съдържание и социални медии. Агенцията има опит в изграждането на стратегически кампании, като разполага с над 2 000 специалисти в 63 офиса, разположени на 6 континента.
"Това е един блестящ успех за началото на годината и истинско доказателство за намерението ни да бъдем глобална мрежа номер едно през 2015 г.", каза Бен Ууд, Президент на iProspect.
Агенцията предоставя услуги и за клиенти на българския пазар от октомври 2014 г. чрез медия агенциите Carat и Vizeum, част от Dentsu Aegis Network България.
"RECMA е единственият източник в световен мащаб, на който агенциите могат да разчитат за независима оценка на база на конкурентоспособност, качество и разнообразие на услугите, развитие на персонала. Това е страхотно постижение, което и клиентите на българския пазар вече разбират по начина, по който се управляват техните дигитални кампании", заяви Мария Грашнова, Главен Изпълнителен Директор на Dentsu Aegis Network за България.