Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

iProspect обявена за най-добрата Digital Performance агенция в света

"Това е един блестящ успех за началото на годината и истинско доказателство за намерението ни да бъдем глобална мрежа номер едно през 2015 г.", каза Бен Ууд, Президент на iProspect.
Снимка: Dentsu Aegis Network
"Това е един блестящ успех за началото на годината и истинско доказателство за намерението ни да бъдем глобална мрежа номер едно през 2015 г.", каза Бен Ууд, Президент на iProspect.
"Това е страхотно постижение, което и клиентите на българския пазар вече разбират по начина, по който се управляват техните дигитални кампании", заяви Мария Грашнова, Главен Изпълнителен Директор на Dentsu Aegis Network за България

iProspect беше обявена за най-добрата агенция за дигитално представяне в световен мащаб. Това става ясно от годишната класация на компанията за изследване и оценка на рекламните агенции RECMA.

Агенцията получава далеч по-висока оценка от непосредствените си конкуренти, като се подрежда на десето място в класацията за цялостно представяне на водещите дигитални агенции.

Услугите на iProspect са с основен фокус върху дигиталното представяне - оптимизация, търсене, планиране, управление на съдържание и социални медии. Агенцията има опит в изграждането на стратегически кампании, като разполага с над 2 000 специалисти в 63 офиса, разположени на 6 континента.

"Това е един блестящ успех за началото на годината и истинско доказателство за намерението ни да бъдем глобална мрежа номер едно през 2015 г.", каза Бен Ууд, Президент на iProspect.

Агенцията предоставя услуги и за клиенти на българския пазар от октомври 2014 г. чрез медия агенциите Carat и Vizeum, част от Dentsu Aegis Network България.

"RECMA е единственият източник в световен мащаб, на който агенциите могат да разчитат за независима оценка на база на конкурентоспособност, качество и разнообразие на услугите, развитие на персонала. Това е страхотно постижение, което и клиентите на българския пазар вече разбират по начина, по който се управляват техните дигитални кампании", заяви Мария Грашнова, Главен Изпълнителен Директор на Dentsu Aegis Network за България.

 

 

Най-четените