Сутрешен newscast: Как брандовете посрещнаха 1 април

Първи април отмина с всичките си шеги и закачки и докато у нас нямаше кой знае какви видими (нарочни) шеги и закачки, в световен план някои от брандовете отбелязаха Деня на шегата (или Празника на глупака, зависи от гледната точка) подобаващо.

Със солидна доза иронично чувство за хумор от Snapchat тролнаха най-големия си конкурент - Facebook. Специално за 1 април приложението имаше нов филтър, който изумително много наподобява дизайна на социалната мрежа, но с малко "подобрения" напомнящи на потребителите за руските тролове.

Дизайнът на този филтър използва кирилица, за да замени латинската азбука (нещо като обърната шльокавица) и човек получава "лайкове" за снимките си от "майка ти" и "бот".


 

А посланието на компанията се разчита ясно - Facebook се населява предимно от тролове, измамници и "стари хора".

Далеч не толкова заядливи бяха от американския интернет провайдър T-Mobile, които решиха да се включат в надпреварата за смарт джаджите с... умни розови кецове.

В специалното си рекламно видео те акцентират върху връщането към носталгията и миналото, но по нов, готин начин - като ти сложат слушалките във връзките на кецовете, а дисплеят е на подметката.

Сред функционалностите на смарфон обувките са голяма тонколона на лявата подметка, селфи стик на върха на обувката (за наистина гъвкави хора), детектор за фекалии по пътя и гласов асистент - Джон Леджър, главният изпълнителен директор на компанията, който ще се включи винаги с надежден коментар.

Видето е заснето с много чувство за хумор и в типичния стил на рекламите за технологични джаджи показва колко абсурдна би била идеята.

Друга голяма технологична компания - Logitech, представи на света своя дететктор за "Бизнес разговори" - "Business Speak Detection" или по-просто BS (съкращение, използвано често в САЩ за маркиране на израза "Bullshit" - пълни глупости).

Новата функционалност представлява ново устройство към компютъра, чрез което посредством сложни алгоритми се засича дали по време на конферентен видео разговор другата страна ви занимава с... бизнес разговори.

От компанията наблягат на това, че всеки ден човек се сблъсква с нови и нови видове BS и трябва да може да ги разпознава своевременно. Затова, когато някой заговори по специфичен начин, отчетен от устройството, то светва в червено и започва да издава звуци.

И макар идеята да е просто шега, би било прекрасно да има устройство, което да дава сигнали, когато срещу нас някои говори BS.

И докато технологичните компании, предлагат нови "иновативни" джаджи, от голямата верига ресторанти за бързо хранене Burger King пуснаха първоаприлска реклама на нещо, което човек всъщност би искал да опита (ако желае да причини на организма си подобна захарна бомба) - сладкият бургер.

 

 

Той е направен от шоколадови курабийки, изпечен на грил шоколад, малинов сироп, кръгчета от бял шоколад, захаросан кървав портокал, стърготини от млечен шоколад и ванилов крем.

Рекламата представя новия бургер по изключително апетитен начин, както обикновено идват месните изкушения на бранда, но... този път с високо съдържание на захар. Накрая от Burger King ни казват да очакваме сладкия им бургер скоро... може би.

Междувременно от Jägermeister решиха да се пошегуват с клиентите си, предлагайки им мехлем за болящи стави.

Той е съставен... от същите неща, които има и в самия Jägermeister - 56 билки, корени и плодове, събирани от целия свят. И идва от Германия. А ароматът му е горчив, сладък, лютив и вкусен.

Рекламата е в стила на повечето реклами на медицински реклами, включително и краят с глас зад кадър, който съобщава по възможно най-скоростен начин, че това е само шега и този продукт не може да подобри вашето здраве.

Новините

Най-четените