Представете си, че ръководите невзрачен клуб в четвъртото ниво на испанския футбол. Това не ви оставя много варианти да привлечете вниманието на медиите и феновете.
Шефовете на Паленсия обаче измислиха ефектен маркетингов ход, благодарение на който името на тима обиколи цялото земно кълбо. Бумът бе осъществен чрез един от най-шантавите екипи в историята на великата игра.
Анатомичният дизайн е дело на италианската компания Kappa. Илюзията е за одрана кожа, под която личат мускулите, сухожилията и костите на играчите. А вратарят дори не носи телесен цвят, а нестандартното лилаво.
Кампанията стана популярна в социалните мрежи като #Nosdejamoslapiel, което означава "даваме кожите си". Идеята е ясна - футболистите ще направят всичко възможно, за да се класират в трета дивизия на предстоящите плейофи.
Вижте още в галерията.