Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Когато порасна, ще стана водопроводчик

„По-привлекателни, отколкото си мислите" е посланието на тишъртите, носени от водопроводчици и автомонтьори в снимки на провокативния фотограф Маркус Мюлер. Серията е част от кампания, поръчана от германското правителство и изпълнена от агенция Scholz & Friends.

Целта е да се изостри чувствителността на младите хора, търсещи работа, към професии, които обикновено се смятат за непривлекателни.

Все още не се знае дали кампанията ще изпълни целта си, но направи такъв фурор в Интернет, че мнозина мъже вече искат да си купят такива тишърти.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените