Кажи ми какво пиеш, за да ти кажа какъв си

Близо 80 на 100 от хората в България пият бира, показа наскоро проучване. И това е 4/5 от българите - няма значение дали става дума за мъже или жени, стига да са пълнолетни. Никой не казва какво пият останалите 20 процента, но и няма особено значение.

Статистиката показва и кои са най-разпознаваемите бири, кои са най-предпочитаните, но не и какви хора, каква бира пият. Всъщност пивото е като датата на раждане - с тази разлика, че и без астролози може да покаже какъв човек се крие зад предпочитаната марка.

Независимо дали вярвате на врачки и гледачки или не, повярвайте на бирата.

Замисляли ли сте се какви са причините, които водят ръката ви към определена бира? Дали е етикетът? Вкусът? Историята? Всичко зависи от това какви хора сте.

Ето какво можем да ви кажем.

#1 Den88 17.07.2015 в 10:43:21

Е по глупава публикация не бях чел днес. Не знам дали автора или авторите с право не са си обявили имената от срам, но знам че със сигурност, не са виждали на живо континентът на пиещите пиринско и по специално, защото рециклиране и природа ще е последното за което щяха да се сетят ако бяха. Да не говорим за разликата в качеството на някои от описаните по-качествени марки на един и същ потребител, които дефакто по мое мнение, на човек многократно опитвал ги и сравнявал ги за собствена информация и удоволствие, и мнението на поне дузина познати, почти няма качество. Да смениш етикета и да използваш по ефтини съставки в една бира не прави нова бира, но кой ли го разбира това в същност. Общо взето има чувството, че статията е преписана от някой космополитан и направена за "момчета", "него" и "той" защото каква по мъжкарска тема за лятото от бира, нищо че прозъртат така "модерните" в последно време бонбонени розови конци с които е съшита. Така общо взето, тази статия щеше да е недопустима гавра с реномето на сайта, ако не прозираше продуктовото позициониране на бирата или поне се надявам да е продуктово позициониране и авторите да се взели някой лев защото иначе би било ужасно и не само аз съм се подлъгал че ще става въпрос за нещо смислено. ДА НЕ ГОВОРИМ ЧЕ НАЙ - ХУБАВАТА, ЕСТЕСТВЕНО БЕЛГИЙСКА БИРА ОТСЪСТВА !!!

#2 TheNomad 17.07.2015 в 10:58:39

Много забавно четиво, идеално за петък!!! Само при Арианата и Астиката се дублират нещата.... П.П. До този преди мен: Абе да не са ти премахнали оперативно чувството за хумор.

#3 Sotis 17.07.2015 в 15:03:49

А аз предпочитам Almus, нещо за моята зодия имате ли?

#4 strawsPulledAtRandom 17.07.2015 в 16:29:59

2, ти пък къде видя чувство за хумор?

#5 trigger 17.07.2015 в 16:35:39

Да фън стартс хиъ! Наздраве! :)

#6 greenstreet 17.07.2015 в 23:41:54

Den88, за да обявиш коя бира е най-добрата, значи не разбираш от бира. Немците заедно с чехите и белгийците са най-големите пивовари, но имат предимството да имат хиляда пивоварни в повече и от двата си конкурента. Та тия немци обичат да казват, че най-добрата бира в света е тази, която на теб ти е вкусна.

#7 puebloto 18.07.2015 в 02:18:29

80% пият бира , и слушат чалга!!!!! няма нужда да ми разказвате,за какви хора става на въпрос.... всъщност,защо си задавате подобни глупави въпроси? В БЪЛГАРИЯ,НИКОГА НЯМА ДА ИЗБУХНЕ ГРАЖДАНСКА ВОЙНА, ЗАЩОТО ВСИЧКИ СА СЕЛЯНИ!!!!

#8 LaForce 20.07.2015 в 11:50:02

некои коментращи не уфащат въобще от модерни ра`лти: статията е бездарен опит да се направи разрез на ТАРГЕТ ГРУПИТЕ на съответните марки в зависимост от маркетинговата им политика. Тука не играе никакъв реален факт относно кой точно пие каква бира, просто презумцията е, че щом си купил съответната марка, значи кльопаш макетинга.. тоест ти консумираш следователно си...(ако не консумираш не си, ти не същектвуваш не си човешко същество и си долна тиня) Естествено това че нито 1 от тези глюкозо-фруктозни пумии за които се говори в статията не е бира няма никакво значение. Важното че корпоративната пропаганда (маркатинговата стратегия) има единствената дума. по всички въпроси. наздраве профилирани маркет-групо-части, вие сте надеждата за бъдещето на корпотокрацията в България и свата.

Новините

Най-четените