Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Реклама в засада

Шокираща реклама на зоопарк - типичен пример за "герила маркетинг"

"Герила маркетингът" известен в България още и като "партизански" маркетинг, представлява все по-популярен начин на реклама.

Този вид промоциране на стоки и услуги обикновено се разполага в някое публично пространство - независимо дали става дума за улицата, метрото или мола.

В галерията можете да видите примери за "герила маркетинг" от цял свят. Насладете се на лудото въображение, което все още изпълва този вид реклама.

Атака над сетивата, изненадата и на провокацията. А това означава ново пространство за новаторството и въображението, така характерни и за "стрийт арта".

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените