Светлана Савова е от онези хора, които ще намерят сили да се пошегуват дори и в най-напечените моменти. Впечатлява винаги със стил и финес, които не губи дори и след 14 часов работен ден.
Светлана е управляващ партньор на агенция за стратегически комуникации V+O Communication. - част от V+O Group с офиси в Гърция, Румъния, Сърбия, Кипър, Албания, Белгия и Нигерия.
През 2004 г. създава офиса на компанията в България, разработва стратегията за позициониране и развитие на агенцията встрани от традиционното разбиране за PR.
В момента заедно с екипа си управлява проекти на компании като Experian, Екопак, Coca-Cola, Sanofi, Bayer, Roche, EKO Bulgaria, HTC, Lenovo, Heineken Zagorka, Marks & Spencer и др. Има специален интерес в областта на управление на промяната и изграждане на солиден работодателски бранд.
С други думи - доволно заета жена. Записва си нещата с подреден почерк в красив бележник. Държи на дребните неща и на малките детайли.
Сред малкото ми познати оптимисти е - казва, че 2016 е била активна и силна година, но няма нищо против да я изпратим скоро. Може би, защото е родена през януари.
Светлана е облечена със сива рокля MARC O'POLО от фина вълна и кашмир с джобове и поло яка.
Какво означава да си CEO на PR агенция?
Равно е на отговорност, дисциплина и готовност постоянно да излизаш от зоната си на комфорт. Означава да имаш стратегия. Не вярвам в самоцелните неща. Ние работим общуване, а то е жадно за автентичност, умност, образованост, а понякога е някак си е пияно от самодоволство и арогантност. Това последното не помага.
Как се промени бизнесът в последните 2-3 години?
Ами не се развива наистина, поне не толкова бързо колкото трябва. То не стига, че пазарът ни е малък като мегдан, ами и не щем да разберем, че трябва да се работи. Да не те мързи да мислиш и да правиш. И да си задаваш въпроси. Защото, ако си задаваш правилни въпроси, вероятността да получиш правилни отговори е по-голяма. Много ще помогне, ако престанем да бъдем „услужливи" и да казваме „да" на всяка видимо неработеща хрумка или идея, пък било то и идваща от голям клиент. Всеки има нужда от достоен, критичен и понякога неудобен събеседник.
От нашия бизнес ще има смисъл само ако е стратегически, не показен и безсмислено бъбрив. Само тогава PR може да излезе от зоната на мръсните думи.
Тънко палто MARC O'POLО без ръкав и без подплата, сив меланж .
Колко е важен личният стил?
Колкото човек реши за себе си. За мен е важен, защото е отношение първо към мен самата. Изразява ме. Носи подписа ми. Допълва името ми. А с името си не искам да правя компромис. Това зависи от мен и е в ръцете ми.
Ти как определяш твоят?
Класическа елегантност, която не крещи, а прави така, че да бъде забелязана.
Трябва ли жените да носят рокли?
Жените трябва да бъдат жени. Да си позволяват да бъдат жени. Да позволяват на мъжете да бъдат мъже. И да, роклята е женственост и е секси. Очертава форми, предизвиква, открива теми за размисъл. Става повод за мечти.
Нещо в гардероба ти, без което не можеш (ако не броим обувките на висок ток?)
Бялата риза. С перфектен силует. Може и мъжка да е и очевидно да не е моя.
Любима коледна песен?
Soul Cake - Sting
Подаръкът, на който много ще се зарадваш?
Изненада, която е приятна и направена с любов за мен.
Какво си пожелаваш да направиш през 2017?
Пожелавам си добри новини. Хора - вдъхновители, с които да имам радостта да говоря, работя и споделям. И срещи, които ми дават смисъл и енергия. И май всичко това зависи от мен, в голяма степен.
A очакванията ти за 2017
Очаквам 2017 г. да бъде добра, въпреки предстоящите предсрочни парламентарни избори. Колкото по-бързо държавата започне да функционира нормално и на бързи обороти, толкова по-добре за сериозния бизнес. Планове за развитие и инвестиции се правят, когато има стабилност и яснота с дългосрочен хоризонт. А ние сме функция от този процес.
Място: ресторант Ателие
Фотограф: Мирослава Дерменджиева
Грим: Оксана Николова
Облекло: MARC O'POLО. Магазините на марката можете да намерите в Serdika Center, ет.0; The Mall, ет.1