Преди няколко години Wild Turkey предлагат на Матю Макконъхи да стане техен посланик в най-новата им рекламна кампания. Носителят на Оскар, който направи страхотни роли в Dallas Buyers Club и сериала на HBO True Detective (Макконъхи е и изпълнителен продуцент на сериала), отговаря, че иска да нещо повече от лице на кампания. "Искам да участвам в разказването на историята, да бъда част от това, а не просто герой в нея", казва Матю.
Резултатът от този разговор вече е в ход, Wild Turkey обяви, че Матю Макконъхи става техен криейтив директор и това е част от сделка за няколко години напред. През септември компанията ще пусни нова телевизионна и дигитална рекламна кампания, продукт на работата с Матю. През годините марка Bacardi, BlackBerry, Polaroid ангажираха за същото звезди от ранга на Суиз Бийтз, Алиша Кийс и Лейди Гага.
Често на подобно обвързване се гледа като на рисков ход, но от Wild Turkey казват, че в техния случай Матю е много силно обвързан с кампанията, участвал е във всеки един процес - от сценария на клипа, до работата пред и зад камера.
"Когато правиш филм, имаш 2 часа, за да разкажеш история, тук имаш 30 секунди, за да кажеш на света, че този бърбън е автентичен американски бранд, който е повлиял цялата индустрия и в това е предизвикателството" казва Матю.
Wild Turkey е премиум бърбън, който се прави град Лорънсбърг, Кентъки от мастър дистилъра Джими Ръсел, Wild Turkey Bourbon е известен с характерните си 50,5% градуса (т. нар. 101) и с уникалния си вкус и аромат.