Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Рекламите на Супербоул 2025: Крис Хемсуърт и Крис Прат ядат банан за 6,2 милиона, Дейвид Бекъм намира близнака си и още

Поредна година със силни попадения Снимка: YouTube
Поредна година със силни попадения

Поредното издание на Супербоул вече е в историята. Изключителното шоу приключи с убедителна победа на Филаделфия Ийгълс, но събитието не бе маркирано само и единствено от спорт. 

Финалът на лигата по американски футбол е смятан за едно от най-големите представления в годината, където спортът понякога отива на заден план - това е не просто обикновен мач, но също така и огромно културно шоу от музика, трейлъри на филми и реклами.

Все пак въпрос за най-голямата рекламна "сцена" с най-скъпото рекламно време в телевизията. Цената за 30-секунден спот става все по-висока с всяко издание, като тази година бе постигнат рекорд от 8 милиона долара, гарантиращи място пред очите на над 100 милиона зрители пред малкия екран.

По традиция рекламодателите се бяха постарали да включат популярни лица в клиповете - Бен Афлек, Мат Деймън, Крис Прат, Дейвид Бекъм, Чанинг Тейтъм, Крис Хемсуърт, Матю Какконъхи и много други.

Ето кои са най-добрите рекламни клипове от тазгодишния Супербоул:

  • Дейвид Бекъм открива своя близнак на име... Дейвид

Голямата футболна звезда научава от родителите си, че има близнак, който се казва "Другия Дейвид" и живее в САЩ. Оказва се, че американският близнак е изигран от Мат Деймън, а когато двамата се запознат на по бира Stella, става ясно колко различни са.

Цялото изпълнение представлява забавна игра на думи и добре вметнати препратки към известността на Бекъм и Деймън.

  • Бен Афлек се завръща с DunKings

След като на миналогодишното издание на Супербоул Dunkin Donuts направиха една от най-добрите реклами, сега идва и продължението.

Бен Афлек отново застава начело на абсурдната хип-хоп група DunKings, но този път в нов състав, а компания му правят неговият брат (и носител на "Оскар") Кейси, както и звездата от "Наследници" Джеръми Стронг.

  • Поуст Малоун и Шейн Гилс правят градинско парти

Бирата и футболът вървят ръка за ръка, без значение за какъв футбол става въпрос. Затова и марки като Bud Light редовно се възползват от рекламното време на Супербоул.

Този път за рекламата си са използвали хип-хоп звездата Поуст Малоун и популярния стендъп комик Шейн Гилс. За малко се появява и легендата на американския футбол Пейтън Манинг, а в центъра на всичко стои, разбира се, бирата.

  • Матю Макконъхи и конспиративните теории

За тази реклама Ubereats определено са се постарали, тъй като е дълга цяла минута, което значи двойна тарифа. Но пък си струва, защото виждаме как Матю Макконъхи иска да направи филм за това как всъщност американският футбол е измислен като претекст компаниите да продават повече храна.

Логично в рекламата се появява популярният готвач Марта Стюарт, както и актьорът Кевин Бейкън, защото... знаете какво значи фамилията му.

  • Матю Макконъхи и провалената вечеря

Популярният актьор участва не в една, а в цели две реклами, свързани с храна. Тук обаче го виждаме да се оплаква как приложението му за резервации не поддържа асистента с изкуствен интелект на технологичната компания Salesforce и така се е озовал в грешния ресторант с грешната храна.

За щастие обаче неговият най-добър приятел Уди Харелсън е в отсрещното заведение и го кани при себе си.

  • Крис Прат и Крис Хемсуърт ядат банан за 6,2 милиона долара

Двамата партнират в реклама на очилата с изкуствен интелект на Meta и Ray Ban.

В случая тук си правят майтап с модерното изкуство и по-точно онзи банан залепен с тиксо за стена, който миналата година бе купен за 6,2 милиона долара и впоследствие изяден от китайския бизнесмен Джъстин Сун.

  • Snoop Dogg и Том Брейди срещу расизма

Легендите на хип-хопа и американския футбол застават един срещу друг, за да демонстрират всъщност колко много глупави причини има за появата на омраза.

Двамата отправят много простичко, но силно послание от неправителствената организация Combat Antisemitism.

  • Вин Дизел забавя скорост

Даже звездите от високоадреналиновата поредица "Бързи и яростни" забавят темпото, когато наоколо има от сладоледите на Häagen-Dazs.

Вин Дизел и Мишел Родригез показват, че от време на време могат да шофират и с разумна скорост, докато Лудакрис профучава покрай тях и се чуди защо го правят. 

  • Чанинг Тейтъм показва на американците истинския футбол

Или не точно. Всъщност демонстрира малко танцови движения пред играчите на уелския футболен отбор Рексъм, който е собственост на холивудските звезди Райън Рейнолдс и Роб Макелхени.

Рекламата е на новата напитка с кафе на SToK и се оказва, че двамата собственици искат повече креативност от играчите при празнуване на голове. Очевидно Тейтъм не е забравил онези движения от "Професия: Стриптизьор".

---

А тук може да видите и какви нови трейлър на филми бяха показани:

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените