Истинският мъж е голям, силен, брадясал и в перфектна физическа форма. Той спортува, вдига тежко, цепи дърва за огрев, може да ремонтира всичко, което се счупи в къщата и у съседите и гласът му звучи леко заплашително, дори да е най-благият човек на света. Или поне такъв е стереотипа за мачото.
Новата реклама на "Барби" обаче представя перфектният мъж през призмата на бащинството. Той може и да се занимава с множество "типично мъжки" дейности като ръчкане по колата, бира с приятели и футбол през свободното си време, но когато се грижи за своята малка принцеса, няма нищо против да си поиграе с нея и нейните барбита.
Умилителното видео показва няколко истински бащи, които играят със своите дъщерички, сякаш това им е основното призвание в живота.
Един от бащите разказва как е израсъл с четирима братя и цял живот се е занимавал с мъжки неща. "Аз съм типичен мъжкар" - казва друг и добавя, че обикновено неделите му били посветени на футбола, но откакто дъщеря му се ражда, нещата рязко се променят. "Сега положението е малко по-различно, тъй като отделям време и за куклите".
Всички те слушат дъщерите си по време на игрите и следват техните напътствия стриктно, докато разиграват сценки с куклите в ръка.
Един си играе на доктор, преправяйки гласа си, така че да звучи, сякаш куклата иска да се консултира. "Чувствам се малко болна и кашлям" - казва той с барби в ръка.
"Готов си да направиш всичко, за да бъде тя щастлива" - обяснява артистичният татко.
Друг пък "полита в космоса" с куклите на своята дъщеря, които са облечени в скафандри.
"Просто искам да я гледам как расте и прави това, което й харесва, просто как се наслаждава на всеки момент" - откровен е трети участник в рекламата относно игрите с дъщеричката му.
Поредният мачо, заснет да играе на училище с малката си принцеса, споделя: "Тя е споменавала поне за 10 неща, които иска да бъде, като порасне и мисля, че може да постигне което и да е от тях или направо всичките накуп."
Друг татко пък играе на барби йога като кръстосва краката на куклата под строгия инструктаж на дъщеря си.
Всички мъже, снимани в рекламата са реални личности и показаните кадри са част от живота им с техните деца.
"Моментите на игра във видеото са напълно реални, без сценарий, така че в цялата кампания ще станете свидетели на диво въображение, истински забавни моменти и разбира се - на сладката и нежна връзка между тези бащи и техните дъщери", казва Кристина Дънкън, вицепрезидент на маркетинг отдела на "Барби."