Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Изумителната рекламна стратегия на Toyota в Ню Йорк

Рекламата на хибридния Toyota RAV 4 представлява 36-метрова стена за катерене, опъната на Times Square Снимка: Photo: Kristina Monllos/AdWeek
Рекламата на хибридния Toyota RAV 4 представлява 36-метрова стена за катерене, опъната на Times Square

Билбордът ще бъде рекламното средство на 2016-та година, твърди авторитетното американско издание AdWeek.

Международното издание, посветено на рекламния пазар, разполага със силен аргумент в полза на тази теза, а именно уникалния билборд, който украси Times Square в Ню Йорк в края на март.

Рекламата на Тоyota представлява релефна стена за катерене, наподобяваща скала, опъната върху фасадата на жилищна сграда. Всеки може да се поупражнява на стената в този твърде труден спорт.

Рекламната стратегия, измислена от Saatchi&Saatchi в Лос Анджелис за новия хибриден модела на автомобилния гигант RAV 4 впечатлява със своята смелост и иновативност.

Това не е само първия по вида си подобен проект на Times Square, но също така и най-високата външна стена за катерене, строена някога изобщо в Ню Йорк Сити:

Преди да монтира билборда, автомобилната компания наема катерачката Кристина Фейт, която е работила като рали навигатор за Тeam Toyota. Фейт се упражнява в катеренето на 36-метрова пробна стена. Изкачването на съоръжение като това на Times Square отнема на професионалните катерачи 10-15 минути. Фейт се справя за около 25 минути.

Вижте и видеото, с което Toyota анонсира катеренето на стената, което е и част от рекламната стратегия на компанията:

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените