Билбордът ще бъде рекламното средство на 2016-та година, твърди авторитетното американско издание AdWeek.
Международното издание, посветено на рекламния пазар, разполага със силен аргумент в полза на тази теза, а именно уникалния билборд, който украси Times Square в Ню Йорк в края на март.
Рекламата на Тоyota представлява релефна стена за катерене, наподобяваща скала, опъната върху фасадата на жилищна сграда. Всеки може да се поупражнява на стената в този твърде труден спорт.
Рекламната стратегия, измислена от Saatchi&Saatchi в Лос Анджелис за новия хибриден модела на автомобилния гигант RAV 4 впечатлява със своята смелост и иновативност.
Това не е само първия по вида си подобен проект на Times Square, но също така и най-високата външна стена за катерене, строена някога изобщо в Ню Йорк Сити:
Преди да монтира билборда, автомобилната компания наема катерачката Кристина Фейт, която е работила като рали навигатор за Тeam Toyota. Фейт се упражнява в катеренето на 36-метрова пробна стена. Изкачването на съоръжение като това на Times Square отнема на професионалните катерачи 10-15 минути. Фейт се справя за около 25 минути.
Вижте и видеото, с което Toyota анонсира катеренето на стената, което е и част от рекламната стратегия на компанията: