Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Лицемерка ли е Бионсе

Бионсе не се притеснява дали ще намери пари за бъдещите си проекти Снимка: Getty Images
Бионсе не се притеснява дали ще намери пари за бъдещите си проекти
Общото им състояние с рапъра Джей Зи достигна 1 милиард Снимка: Getty Images
Общото им състояние с рапъра Джей Зи достигна 1 милиард

Поп звездата Бионсе Ноулс не вижда нищо лицемерно в огромния рекламен договор, който подписа с Pepsi в края на миналата година.

Певицата първо имаше основна роля във фитнес кампанията на първата дама Мишел Обама Let's Move. Впоследствие обаче изпълнителката подписа договор с Pepsi за 50 милиона долара, решение, което предизвика доста критики към нея.

Както Cola-Cola, така и Pepsi от години са упреквани, че предлагат на деца и възрастни силно захаросани напитки, които оказват негативен ефект върху здравето в дългосрочен план, особено ако се консумират в по-големи количества.

В скорошно интервю пред сп. Flaunt Бионсе оборва тезата, че участието й в кампанията на първата дама и рекламирането на Pepsi са несъвместими дейности и показват лицемерие.

„Като подрастваща виждах как моите идоли си партнират с марката Pepsi", оправдава звездата решението си. „Компанията уважава музикантите и изкуството. Не бих окуражила никого, особено пък дете, да живее небалансиран живот".

Най-алчната двойка

Сделката между Бионсе и Pepsi включва не само традиционните рекламни клипове с нейно участие, а и по-сложни схеми за финансиране на творческите й проекти.

Съпругът на певицата Джей Зи направи подобна сделка със Samsung за новия си рап албум Magna Carta Holy Grail. Технологичният гигант купи един милион копия от албума и ги подари на потребители на смартфоните Samsung Galaxy.

Така Magna Carta Holy Grail стана платинен още на излизането си, а Бионсе и Джей Зи затвърдиха титлата „Най-високо платена двойка знаменитости", дадена им миналата година.

Мнението на критиците пък си остава доста крайно. „Ноулс отдава имиджа си на продукт, който един ден вероятно ще бъде поставян редом до цигарите като убиец, който не сме успели да обуздаем навреме", пише например Марк Битман в New York Times.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените