Два факта, един въпрос.
На 9 февруари 2012 г. Министерство на икономиката, енергетиката и туризма отправя покана за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Разработване на стратегия за бранд "България", на продуктови и регионални брандове и въвеждане на интегриран бранд мениджмънт", в изпълнение на Проект № BG161PO001/3.3-01/2008/001-08.
Крайна дата за закупуване на документи: 24.02.2012.
Крайна дата за подаване на документи: 05.03.2012.
Точно един месец, както виждате.
На 17 януари 2013 г. беше представено новото лого и там заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов и Анелия Генова, директор на дирекция "Маркетинг и реклама в туризма" обясниха, че за да бъде избран новият туристически бранд "България" са били направени проучвания и тестове сред 2000 български и чужди туроператори, а също туристи, в 11 държави. А те започнали през 2011 г.
Как така са траели 2 години след като обществената поръчка е спечелена през март миналата година?
Или "Сдружение за бранд "България" е направило тестовете безплатно?
*На снимките са проектите за лого, спечелени от конкурса "Лого за 1 лев". Както виждате, те са много по-добри и автентични от това на сдружението, на което са платени 1.4 млн. лева.