Министърът на туризма Христо Проданов се насочи към създаване на ново лого, слоган и цялостна маркетингова стратегия, с които България да се рекламира пред света и чуждите туристи.
Това стана ясно след проведената днес среща с Организация на експертите мениджъри в туризма, с Франк Кванте - главен изпълнителен директор на Фрапорт България и Мартин Захариев - зам.-председател на Националния борд по туризъм.
Според новия ресорен министър за туристическия бранш е необходимо не само да се повиши бюджета за реклама и маркетинг на министерството, но също така и да се променят като цяло маркетинговите и рекламните стратегии, включително и каналите за реализация, за да се постигне максимален ефект.
Дигиталната реклама към момента е оставала на заден план, редно е това също да се промени, коментира още министър Проданов.
По думите му също така за в бъдеще се предвижда маркетинговите и рекламни стратегии да бъдат консултирани с бранша, "за да може да се подобри максимално крайният резултат от кампаниите".
Целта е представителите на всички видове туризъм да се включват в самите кампании и така да подпомагат дейността на Министерството на туризма.
"По този начин като резултат ще имаме по-качествено таргетини групи от потенциални клиенти и ще има възможност да им се предостави информацията, която желаят да получат по най-подходящия начин", посочи той. Редно е в министерството да има експерти, които да отговарят за сегментирането в туризма, подчерта още министърът.
Предстоят още срещи с туристическия бранш. В най-кратък срок ще се сформират работните групи, за да се започне възможно най-скоро работа по проблемите на бизнеса.