Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Спортните марки ще се насочат към жените-звезди

Алекс Морган е най-добре печелещата звезда във футбола, като прави от реклами по 2,8 милиона долара годишно.
Тя е и красивото лице на спорта в Щатите, където футболът продължава да е най-популярен сред дамите и в колежите.
Карли Лойд (№10) направи чудеса на финала на световното и наниза три гола за 16 минути. Капитанката на Щатите е в устата на всички.
Така изглежда скромният все още набор от артикули на интернет страницата и.
Феновете в Щатите гледаха масово финала с Япония, като аудиторията пред тв екраните е минала 20 милиона.
В тениса засега са големите пари за дамите-звезди. Номер едно според "Форбс" е Мария Шарапова, която за 2014-а е спечелила 23 милиона долара от реклами, спонсори и собствения и бизнес със сладки и бонбонки с марката "Шугарапова".
Втора за миналата година е Серина Уилямс с 13 милиона долара от дейности извън корта.
Спортните марки ще се насочат към жените-звезди Снимка: Getty images
В топ 10 на най-добре платените жени в спорта попаднаха общо 7 дами от тениса. Агнешка Радванска е №10.
Ана Иванович е лице на няколко големи компании и направи над 7 милиона долара от реклами за миналата година.
Все по-разпознаваемо е лицето на Каролине Вознячки, която също прави силни ходове извън корта със спонсори и реклама. Снимка: Getty Images
Все по-разпознаваемо е лицето на Каролине Вознячки, която също прави силни ходове извън корта със спонсори и реклама.
Седмата тенисистка в топ 10 на най-добре платените спортистки е Виктория Азаренка.
А една от трите дами извън тениса в десетката е Даника Патрик, пилот от автомобилния спорт.

Карли Лойд вкара хеттрик само за 16 минути. На финал на световно първенство. Донесе световната титла на САЩ срещу Япония (5:2) с представяне, каквото и Меси, и Роналдо не могат да си пожелаят на такава сцена.

Само този мач и донесе 50 000 нови последователи в twitter.

Вероятно - и много потенциални спонсори, което пък ще доведе до увеличаване на нулите в банковата и сметка.

Но не го ли заслужава Карли?

Тя е играч, който обединява в себе си всичко атрактивно около женския футбол - концентрирана, отдадена, мотивирана. Модел.

Скоро спортните брандове ще обърнат доста повече внимание на женския спорт, не само на футбола. В Щатите финалът е гледан от 20 милиона, което би рейтинга на заключителните мачове за титлите в НХЛ и НБА. Да не говорим за мъжкия Мондиал 2014.

Това е огромна популярност. И - естествено, огромен пазар.

Друга от шампионския отбор на САЩ - Алекс Морган, е най-скъпоплатената звезда във футбола с годишни приходи от 2,8 милиона долара от реклами. Разбира се, тя е далеч от Роналдо (27 млн. от спонсори и реклами) и Меси (22 милиона).

Но това сравнение е излишно, защото не са много звездите и в мъжкия спорт, които са близо до португалеца и аржентинеца.

Карли Лойд не печели колкото Морган.

Тя е два пъти олимпийска шампионка, както и световна, а и вкара и в трите финала. Тя е част от рекламната кампания на Nike, а отскоро и лице на Visa.

Има и собствена марка тренировъчно облекло, промотирано на личния и уебсайт.

Nike вече усети нарастващата сила на женския спортен пазар и прогнозира, че до 2017-а тази таргет група ще купи продукция за около 2 милиарда долара. И предприе атака там.

Защото именно женската аудитория със спортни интереси направи Skechers (марка за дамски маратонки за тичане и спорт) втори най-продаван бранд сред маратонките в Щатите, изпреварвайки Adidas.

Мегакомпанията от Германия атакува пазара с милиони като инвестиции, както и спонсорство на НБА, но всичко това е насочено почти изцяло към мъжкия пазар.

А Nike вижда потенциала при дамите.

След геройствата на Карли Лойд, нищо чудно прогнозите на компанията да се окажат точни.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените