В края на 2009-та година Тодор Славов и неговият екип анонсираха участието си в световния рали шампионат за млади пилоти (JWRC). След второто си място в европейския рали шампионат за автомобили с един двигателен мост пилотът на Булбет Рали Тийм реши да направи още една стъпка напред в своята кариера.
Година по-късно Славов и неговият навигатор Добромир Филипов донесоха един от най-големите успехи за българския автомобилен спорт. Третото място в крайното класиране на шампионата за млади пилоти (JWRC) . Двата подиума - в България и Испания, показаха, че решението на 26-годишния варненец е напълно правилно.
„Още когато започнахме да се състезаваме, нашата цел бе да се развиваме и да вървим напред. За нас няма смисъл да ставаме безброй пъти шампиони на България, при положение че не прогресираме в развитието си. Това важи за целия отбор - механици, ръководители. С този автомобил (Renault Clio R3) ние нямаме конкуренция в нашия клас, а не можем да се борим с по-силните автомобили.
„Затова решихме да отидем там, където конкуренцията е най-сериозна, да проверим на какво равнище сме спрямо водещите млади пилоти в Европа, каращи автомобили, подобни на нашия" - обяснява Тодор Славов.
Програмата на Славов в JWRC включваше пет състезания, локализирани единствено в Европа. Един от стартовете бе на макадам (Турция"), три на асфалт (България, Германия и Франция), а един със смесена настилка (Испания).
Първото участие на екипажа на БулБет Рали Тим бе в рали Турция. Състезанието, което по традиция се провежда край Анталия, бе преместено в Истанбул и това го направи достъпна дестинация, както за българските състезатели, така и за многобройна група от родни почитатели на спорта.
Славов и Филипов стартираха добре. С развоя на състезанието започнаха да прогресират в класирането. В края на първия ден удар в камък проби картера на тяхното Рено и екипажът бе принуден да продължи по системата супер-рали на следващия ден.
Въпреки трудностите българите показаха своя потенциал. Още със своя дебют в световните серии спечелиха скоростна отсечка. На финала Славов и Филипов бяха 4-и и спечелиха първите си точки в шампионата на младежите. Екипажът на БулБет Рали Тим постигна и най-доброто класиране на роден екипаж в генералното класиране на кръг от Световния рали шампионат - 16-о.
Второто участие на българите бе на родна територия - първото рали България като кръг от WRC. Амбициите на Славов бяха свързани със силно представяне на познатите му отсечки и опит за спечелване на първа българска победа в кръг от световното първенство.
Въпреки силното каране, победите в две скоростни отсечки, силите на екипажа на БулБет Рали Тим стигнаха за 3-ото място в класирането на младежите. Спуканата гума в началото на втория ден и проблемите със спирачните апарати оставиха Славов/Филипов далеч зад лидерите, които разчитаха и на по-силните автомобили от категорията Супер 1600.
Въпреки това доброто представяне на българите направи впечатление на продуцентите на предаванията за световния рали шампионат и те включиха кадри с родния екипаж в своите емисии.
Славов бе и най-силно представилият се български пилот, напълно отговарящ на изискванията на Международната автомобилна федерация (ФИА) за участие в кръг от световния рали шампионат.
След финала на България обаче се разбра, че финансовите възможности на тима са изчерпани. Предстояха още три старта - Германия (края на август), Франция (началото на октомври) и финалът на JWRC в Испания (края на октомври).
Подкрепата от пловдивската компания Або Гранити осигури участието на Славов и Филипов в Германия.
Българите успяха да заминат в последния момент. Всички проблеми около организацията за това състезание оказаха влияние върху представянето на родния екипаж. Той допусна две грешки в първите два дни на ралито, които го пратиха далеч назад в класирането.
Въпреки тежкия развой на германския старт, българите намериха сили да продължат и завършиха 7-и в класирането на сериите. Това ги изкачи на петото място във временното подреждане на младежкия световен шампионат.
Липсата на спонсори направи участието на Тодор Славов в следващия кръг от шампионата още по-несигурно. Моторът на автомобила бе на лимита на състезателния ресурс. Именно заради финансовите проблеми, техническият екип на отбора единствено провери агрегата, без да смени необходимите части.
Механиците работиха до последния момент преди своето заминаване, а на Славов се наложи да хване последния полет за Франция. Така той изпусна част от опознавателните тренировки преди ралито. Но Тодор можеше да разчита и на нов и много опитен навигатор за френското рали - Петър Сивов.
Независимо от всичко, българите се представиха силно и завършиха 6-и. Това класиране им оставяше шанса да се борят за призовата тройка на младежкия шампионат от WRC в края на годината.
Финалът в Испания трябваше да даде един отговор на два въпроса -ще спечели Аарон Буркарт първата си титла или Ханс Вайс ще триумфира при младежите? За българите Каталуня-Коста Дуарта бе състезанието, в което те можеха да влязат в историята на българския автомобилен спорт. И го сториха по най-добрия начин - 2-о място във финалното състезание, което означаваше 3-то място в крайното класиране на JWRC.
Постижението на Тодор Славов и навигаторите му Добромир Филипов и Петър Сивов обаче е равно на победа. Основно заради всички усилия, трудности и поврати, през които премина техния сезон. Въпреки тежката финансова ситуация и несигурността около участията си, 26-годишният пилот и неговия отбор за миг не си помислиха, че могат да се откажат от борбата за най-доброто класиране за България в световен рали шампионат. Тяхното класиране показа, че българските екипажи имат своето място в международните шампионати и са равностойни на най-силните пилоти.