Един по един спонсорите на Мария Шарапова започнаха да прекратяват взамиоотношенията си с руската тенисистка след признанието на Шарапова, че се е провалила на допинг тест след Australian Open 2016.
Първи излязоха от Nike. След това и часовниците TAG Heuer побързаха да скъсат контракта си с Мария.
Само от тези два спонсора Шарапова е заработила над 20 милиона евро през миналата година от общо почти 30-те млн. приходи през 2015-а.
Porsche, подразделението за луксозни спортни автомобили на германския автомобилостроител Volkswagen, също обяви, че отменя всички планирани събития с руската тенисистка Мария Шарапова, която призна, че е дала положителна допинг проба.
„Натъжени сме от последните новини. Докато станат ясни повече детайли по случая и докато анализираме създалата се ситуация, решихме да отложим планираните дейности“, се казва в изявление на автомобилния концерн.
Осемгодишният договор на Шарапова с Nike е на стойност от над 60 млн. евро.